|
Kan mit tv repareres? UE65KS7505UXXE |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et bud på skadens opståen vil være at der ikke er udvist tilstrækkelig påpasselighed ved transport fra dødsboet, eller anden transport i forbindelse med auktion/salg af det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19473 |
Funktioner
Tak(1)
|
1. Samsung navneforvirring-marketing-bullshit virker..... 2. Tag kontakt til sælger og sig at han/hun har solgt dig en defekt vare og at du gerne vil returnere den. Hvad har du betalt for det? Hvilket firma har du købt det af? Klaus
|
|
Delicious
Ny bruger Oprettet: 08-November-2018 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Klaus
Jeg havde oprindeligt købt fjernsynet for kr. 5.000 men har fået det sat ned til kr. 1.200 pga. fejlen. Det er jeg tilfreds med Tænkte at jeg havde differencen til at lave reparationen. Det er et enkeltmands firma og jeg kender ejeren, vi har begge handlet i god tro. Jeg tror at @Radiomanden har ret. Den har nok fået et tryk i forbindelse med transporten.
Under alle omstændigheder skal i alle sammen have tak for at i gav jer tid til at læse og svare. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, det var så 1200 ud af vinduet.
Jeg var mere ræd for at du havde give 5000-8000 kroner. Du må ud og se på ny tv...... Klaus
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |