|
Humax |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener at de trak sig i december engang, men er dog ikke 100% sikker kun 95% så undskyld mig hvis jeg tager fejl.
Der står også noget om det et eller andet sted her på Recordere.dk, jeg husker bare ikke hvor men måske i forbindelse med testen af Humax BRX-HD+ |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Allan.
Du har sikkert ret. Men for at vende tilbage til problemet med indlæsning af extrakort på Humax,synes da at det burde nævnes i katagorien med opdateringer til Humax. Mvh. |
||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jeg enig i, det kunne være rert at vide om det er Boxer kortet eller Humaxen der fejler hos nogen. Jeg har prøvet begge mine Boxer kort i Humaxen og der er ingen problemer. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boxers har fået over 100.000 kunder på meget kort tid.
Har hørt at der var problemer med deres TV2 alene kort. Måske der også er problemer med andre kort. Kan for øvrigt nævne at de par gange jeg har været i kontakt med Boxer har de ydet god service.
|
||
Davidp
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har idag fået tilsendt et erstatningskort,og har ikke haft fejlen med det nye kort endnu. Men endeligt sige at det er slut med fejlen vil jeg ikke sige endnu før jwg har set noget mere tv2. So far so good..
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lad os håbe det holder.
Giv en melding når du har testet i en periode. Så kan andre med problemet få skiftet deres kort
|
||
Davidp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stadig ingen problemer med TV2. Ser ud til at et nyt kort har løst det for mig.
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så burde overskriften vel ændres fra Humax til " Boxer kortfejl "
|
||
Davidp
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har set den. |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |