|
Valgfri visning af signaturer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, lad os få disse muligheder hér på recordere.dk. Jeg er bare SÅ ligeglad med hvad folk har et setup. Dét og ligegyldige selvpromoverende smart-ass-citater er ren fyld på siden.
|
|
gearløs
Bruger Oprettet: 25-September-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åh jaja - men altså - nogen ER altså glade for deres udstyr ! Lad dem for guds skyld i fred, men fri dem der ikke gider..... Jeg har fx. som den eneste i verdenen et hydralisk musikanlæg dvs. forstærker, højttalere baseret på olie tryk - til at frembringe lyden. Selv lavet - ja. Du tror det er løgn - men der går 2stk bremserør til hver højttaler (disk, bas). De er selvfølgelig også speciallavet med særlige membramer. Trykket frembringes med ialt 4 stk elektriske bremseforstærkere tilsluttet til højttaalerudgangen på den alm. stereo (med noget filter/ power step-up). Og lyden - tja - jeg tror det lyder sådan når man er kommet i himlen. ps: nej - anlægget skal ikke synes hvert 2.det år Redigeret af gearløs - 05-Marts-2012 kl. 07:59 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |