|
Problemer med smileys på den ny iPad |
Besvar |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Marts-2012 kl. 19:49 |
Er jeg den eneste der har problemer med at recorderes animerede smileys blinker i stedet for at animere? I frame 1 vises smileyen, men i frame 2 vises kun ændringen ift. frame 1, dvs. resten er hvidt. Især denne smiley er derfor pænt irriterende at se på
Redigeret af Yakken - 30-Marts-2012 kl. 19:49 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme på iPhone
|
|
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Så er det nok noget med Retina at gøre. Der er ingen problemer på min iPad 2. Har ikke tjekket på iPhone, men det har da ikke været et problem tidligere på fonen?
|
|
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
De blinker også på min iPad2
|
|
Mvh Jesper
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm... Mystisk. Jeg har først set det efter serveren var nede i går. Måske en admin kan opklare det.
|
|
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme på iPad 1. gen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er også kommet på min iPad 2, som kører iOS 5.1. Jeg husker ikke om den gjorde det før (5.0.1)?
|
|
/zemo/
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må vi bruge disse i stedet: 😊😃😍😳😡👿
De er lettere at sætte ind, men kan de ses på andet end Apple udstyr? Redigeret af Brixen - 31-Marts-2012 kl. 10:42 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |