|
garanti fra Sony center |
Besvar |
Forfatter | |
perf
Super bruger Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 09:46 |
hej
hvordan er jeg stillet med min udvidede garanti (5år) ...er den så bare tabt når 'mit' sony center er lukket ? (skulle hænge mit tv op men møtrikken (vesa beslaget) i tv'et faldt ind i kabinettet. Kan man selv fikse det ?? mvh
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel kun Sony der kan svare på det. Hvad står der i betingelserne? EDIT: Jeg kan se at Sony centrene er et franchise som Sony driver, så umiddelbart må garantien være dækket af Sony og ikke den enkelte butik. Derfor bør garantien blive opfyldt af Sony, selv om den enkelte franchise butik lukker. Men - spørg Sony hvis du vil have bekræftelse.
Redigeret af Otto J - 08-Maj-2012 kl. 09:55 |
|
perf
Super bruger Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for input...det vil jeg følge op på.
Er der nogen bud på om man selv kan fikse det ? Går ud fra 'møtrik/gevind' skal genmonteres fra indersiden af kabinet ? mvh
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du forsøger, så er du i hvert fald helt sikker på at garantien er væk. Med andre ord: Tag nu knoglen og ring til Sony.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |