|
Qobuz tilgængelig i Danmark |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv bøvlet med dette et stykke tid, men en “work around” er at starte via telefon som er koblet til CarPlay, ikke en køn løsning men brugbar. Jeg bøvler alligevel også med Tidal’s CarPlay, som også er noget på tværs. Spotify og Apple Music spiller dog max., men er ikke dem jeg ønsker at bruge...
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for input ift. workaround. Præcis samme oplevelse jeg har haft med Tidal. Havde håbet at det ville være noget anden med Qobuz. Jeg har lige skrevet til dem på Facebook og fik følgende positive svar: "Hello Thank you for your message.
Indeed we are currently working on a redesign of CarPlay which should be operational in April. We are sorry for this inconvenience.
Kind Regards,"
|
||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Smart man kan spare 25% for et år abonnement, det kunne spotify godt gøre. De 25% kan godt friste..
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er også fristet at deres 12 måneder up front så prisen lige kommer lidt ned samlet set. Venter dog lige og ser om de har fået løst deres CarPlay problemer inden jeg lægger mine penge i deres hånd.
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |