|
Godt mesh system |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har måtte dele mit Unifi netværk op og har et ekstra på 2.4 GHz. Nogle af mine enheder kører dårligt, når der ligger et netværk på 5GHz med samme SSID. Det gav eksempelvis store problemer med vores Xaomi Mi robotstøvsuger, som efter nogle uger/måneder mistede forbindelsen og ikke kunne komme på igen, før man fjernede 5GHz fra SSID. Så jeg vil også foretrække at have mere kontrol over den slags.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
simony
Junior bruger Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte TP-Link Deco M5 på Black Friday sidste år, og det virker upåklageligt - var super nemt at sætte op Alle kroge af huset (2 plan) og haven (frimærke) er dækket ind nu.
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
og hvor mange har du sat op af dem ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
kirkholt
Ny bruger Oprettet: 25-Februar-2008 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at Unifi også kan anvendes til Mesh-netværk (alle access-points behøver ikke være forbundet til router)
|
|
simony
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt tre (én forbundet til router + to ap'er), men det skyldes primært, at min router står placeret helt håbløst (ældre hus, hvor signal kommer ind på loftet - hvilket i første omgang var årsagen til, at jeg købte sættet). Jeg har to stående på førstesalen, og en i stueen. Havde min router stået mere frit/centralt, havde jeg nok kunne nøjes med to.
En anden årsag til, at jeg valgte netop disse var i øvrigt, at jeg syntes de var meget diskrete i deres design. |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har nemlig selv m9 plus - jeg har pillet routeren fra og brugt en af disse som router kan mannogså det med m5eren
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
simony
Funktioner
Tak(0)
|
Der fik du mig - det ved jeg faktisk ikke. Jeg kablede bare den ene med routeren og så klarede deres app mere eller mindre resten. Da det virkede med det samme, har jeg faktisk ikke undersøgt nærmere.
|
|
MortenP
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 654 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan godt bruge Deco M5 som router også. det gør jeg sammen med Kazoom fiber.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |