recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - facebook login
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

facebook login

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Der har lige været en debat som ligner lidt.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=113943&PN=1&title=er-recorderedk-blevet-til-appledk

sådan nu fandt jeg det enlig  hummelmose  komentar og håber da bare det bliver inført eller slået håre nedSmile

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Der har lige været en debat som ligner lidt.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=113943&PN=1&title=er-recorderedk-blevet-til-appledk

sådan nu fandt jeg det enlig  hummelmose komentar og håber da bare det bliver inført eller slået håre ned

Også herfra du.

Redigeret af flemming larsen - 18-August-2012 kl. 23:25
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 07:34
Det kunne ligeså godt være som ovre på www.digitalt.tv , hvor man skal være logget ind på forummet, og først da kan man kommentere på nyhedssiden. Men det vil recordere jo ikke være med til! Nej, lad Spotify og andre om "Facebook-tvangen".

Redigeret af turbo2 - 19-August-2012 kl. 07:36
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det kunne ligeså godt være som ovre på www.digitalt.tv , hvor man skal være logget ind på forummet, og først da kan man kommentere på nyhedssiden. Men det vil recordere jo ikke være med til! Nej, lad Spotify og andre om "Facebook-tvangen".

Det er fordi vi bruger et internationalt kommentar-system, som ikke er integreret med forum login. Til gengæld kan man oprette et Disqus-login og bruge samme på tusindvis af andre sider på nettet.

Men uanset hvordan man gør det, vil alle kunne oprette sig og skrive anonymt. Også her.

Jeg ved heller ikke hvem turbo2 er, det er jo bare et anonymt alias Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Men uanset hvordan man gør det, vil alle kunne oprette sig og skrive anonymt. Også her.

Surprise! - jeg hedder heller ikke Steve Jones i virkeligheden.

Det er et håbløst emne.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det er fordi vi bruger et internationalt kommentar-system, som ikke er integreret med forum login. Til gengæld kan man oprette et Disqus-login og bruge samme på tusindvis af andre sider på nettet.

/Lars
det har du ret i lars så den beste løsning ville sådan set være vis man lo de ragler der geller på forum gelle på nyheder og så hånhevet dem
for af lave et eksempel som det er nu ville det jo svare til af plasma forum under tv blev fylt med folk der skrav plasma idioter vær gang nogle stille et spåsmål til plasma  ved apple  nyhederne er det bare dum smarte komentre som iship og alt muligt andet 

Redigeret af tobiasl - 19-August-2012 kl. 17:04
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu