recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
EutelsatW3A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:20
det er et skandale produkt fordi du skal have 4 bokse til at stå og sluge strøm bare for at se tv i dit hjems værelser.ikke nok med det skal du betale service gebyr og du kan ikke bruge dit eget tvs remote.

boxer er også noget lort,du skal have et tv med dvb-t2 for at få noget ud af boxer.og hvis mit tv endelig havde det,skal jeg alligevel ud og købe 4 nye moduler til CI slottet.

man skal være ualmindelig dum hvis man ikke kan se det er lort at skulle bruge bokse til hver eneste tv man har.

jeg vil bare fucking ha et dvb-c signal til min c-tuner og mpg4 i mit tv.hvor svært kan det være.
Til top
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 10:19
Det var da et ualmenlig sprogbrug du har - Man har hvertfald ikke lyst til at give en hjælpende hånd.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af EutelsatW3A EutelsatW3A skrev:

jeg vil bare fucking ha et dvb-c signal til min c-tuner og mpg4 i mit tv.hvor svært kan det være.

Så må du finde en udbyder der kan det, ellers må du finde dig i at have en modtager/kort til hvert TV. Hvor svært kan det være.l
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 14:26
Hvis du har som du skriver tidligere energi fyn kan man sagtens få Kabel TV så du kan benytte din tuner på dit tv.

Se selv her :
http://energifyn.dk/privat/fibernet/teknisk-support/kabel-tv-privat

:-)
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af EutelsatW3A EutelsatW3A skrev:

Ja så fik jeg ringet til dem og fik det svar som jeg frygtede,boks til alle tv i hjemmet nødvendigt.Det er fuldstændigt sindsygt og latterligt,alle de bokse koster kassen og ekstra elforbrug,plus du ikke kan udnytte dit tvs funktioner.fremtidens løsning my ass,det er skandaløst.

Men hvem havde forventet det skulle blive ligeså enkelt "Altså med Fiberudbydere" som dengang man var tilsluttet en antenneforening eller YouSee    Og hvis jeg endelig har misforstået noget, hvad skulle problemet så være?

Redigeret af skyking - 14-Oktober-2013 kl. 16:44
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu