|
Waoo tv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
EutelsatW3A
Junior bruger Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er et skandale produkt fordi du skal have 4 bokse til at stå og sluge strøm bare for at se tv i dit hjems værelser.ikke nok med det skal du betale service gebyr og du kan ikke bruge dit eget tvs remote.
boxer er også noget lort,du skal have et tv med dvb-t2 for at få noget ud af boxer.og hvis mit tv endelig havde det,skal jeg alligevel ud og købe 4 nye moduler til CI slottet. man skal være ualmindelig dum hvis man ikke kan se det er lort at skulle bruge bokse til hver eneste tv man har. jeg vil bare fucking ha et dvb-c signal til min c-tuner og mpg4 i mit tv.hvor svært kan det være. |
|
noobz
Bruger Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da et ualmenlig sprogbrug du har - Man har hvertfald ikke lyst til at give en hjælpende hånd.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må du finde en udbyder der kan det, ellers må du finde dig i at have en modtager/kort til hvert TV. Hvor svært kan det være.l
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
noobz
Bruger Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har som du skriver tidligere energi fyn kan man sagtens få Kabel TV så du kan benytte din tuner på dit tv.
Se selv her : http://energifyn.dk/privat/fibernet/teknisk-support/kabel-tv-privat :-) |
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvem havde forventet det skulle blive ligeså enkelt "Altså med Fiberudbydere" som dengang man var tilsluttet en antenneforening eller YouSee Og hvis jeg endelig har misforstået noget, hvad skulle problemet så være? Redigeret af skyking - 14-Oktober-2013 kl. 16:44 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |