Jeg er rimelig enig med mos-eisley.
Jeg synes det er rimelig irreterende at se, at når en sælger har sat en mindste pris, så dumper der indtil flere tilbud ind, som ligger under.
Det er, for mig at se, respektløst og ikke mindst at spilde sælgerens tid, når nu vedkommende har gjort sig den umage at skrive en mindste pris. Det mindste man kan gøre, det er at respektere dette, lad være med at byde noget, hvis mindste prisen er sat.
Omvendt kan jeg godt forstå det som Keld siger. Hvis varen findes mærkbar billigere, så er det lidt dumt ikke at få dette at vide, hvis man er interesseret. Jeg må også bare erkende, at oftest er det skrevet af folk, som slet ingen interesse har i det der er sat til salg, men udelukkende sidder og "overvåger" priser (eller sådan virker det som om). Og så er det man kan spørge sig selv, hvorfor de ikke bare blander sig uden om, og lader evt. købere selv finde ud af det. Sælger behøver jo nødvendigvis ikke have uren mel i posen.
I det hele taget synes jeg man skal respektere en sælger. Kan man ikke acceptere mindste prisen, og har man ingen interesse i varen, så hold jer dog for pokker væk. I alt for mange tilfælde er det unødig støj!
Redigeret af Kandersen - 28-Marts-2008 kl. 23:03