|
Ny lyd i stuen |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
UNDSKYLD, da, HR. lærer/moderator!!!!!
|
|||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg ville tage et kig på Dynaudio Musik 7, med den placering. Fordelen med Musik 7 er, at den dels har HDMI-indgang, men vigtigere, så kan den lave en tilpasning til rummet, så den kan kompensere for den knap så heldige placering.
Det vil i sidste ende give dig en meget bedre lyd.
|
|||||
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvad med en Beosound Stage?
|
|||||
MJH
|
|||||
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har et par gamle monitor audio "reolhøjttalere" og en endnu ældre pioneer lx 82 receiver.
Receiveren er blevet "bygget ind" i en sofa, - dvs. man har ikke adgang til den, men det gør ikke noget for der sidder en chromecast i, og jeg bruger den kun til stereo (som den gør godt). De 2 højttalere er placeret nederst i en stor reol. Det lyder virkelig godt!, fylder næsten intet og styres via mobilen som var det top moderne ;) vh Godowsky Redigeret af godowsky - 11-August-2020 kl. 19:49 |
|||||
|
|||||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har du et par billeder af det? :-)
|
|||||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Kan kun give den mine anbefalinger i hvert fald.
|
|||||
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej, men jeg kan tage et i aften. Der er dog ikke meget at se, da det som sagt, kun er de 2 højttalere der står i min reol man kan se. Forstærkeren står på gulvet under sofaen, sofaen er bygget ind i karnappen, så det eneste man kan se (endnu) er de 2 ledninger til højttalerne som kommer ud af sofaen ;) Det har jeg ikke lige haft tid til at fikse.
vh Godowsky |
|||||
|
|||||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Er selv gået fra et surround setup til en Argon soundbar med en 12" Dali Subwoofer. Lyden er overraskende ok. Det værste problem er det manglende stereo perspektiv. Men kommer nok til at opgradere igen. Men det vil nok være det der passer bedst til pladsen
|
|||||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Overvej disse: https://forum.recordere.dk/s-dynaudio-xeo4-m-connect-box-standere-sort_topic161379.html
Lyden er større end højttalerne, hvis du spiller højt er der begrænsninger, du kan 'justere' placeringen ved en primitiv omskifter til en hjørneplacering, du behøver ikke en sub |
|||||
mvh Christian
|
|||||
sd2100
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det setup skriger på en soundbar! Alt efter dit budget, skulle du måske kigge nærmere på den Sonos Arc, der er nævnt. Hvis du i forvejen har Sonos, jamen, så er det en no-brainer. Jeg har selv gjort rejsen fra gulvhøjttalere til soundbar og har ikke fortrudt (mit setup var IKKE så håbløst som dit!)
|
|||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |