|
Stationær lyd optager (SD / SSD / HDD) ? |
Besvar |
Forfatter | |
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juni-2020 kl. 21:20 |
Hej!
Jeg ville høre om der findes en stationær lyd optager som kan optage på SD-kort og/eller SSD/HDD. Altså en optager der minder om en CD-recorder, MiniDisc optager eller en kassettebåndoptager, hvor man har et stort display med Vu-meter og det hele, og hvor man kan indstille lydstyrken på optagelserne og andet på front panelet, lige som på de ovennævnte ting. Tascam har nogle til Rack montering, men de ser ikke så pæne ud og har også en meget lille display. TEAC har også en kombimaskine (AD-RW900), men er ikke særlig god, jeg kan i hvert fald ikke li' den.(Den har Tascam nok også som rack mount.). Jeg har forsøgt med en DVD/HDD optager, dette virker fint nok, men man kan ikke justere lydstyrken på en nem måde på dem, her skal man have et TV forbundet til. Jeg skal bruge den sammen med et Pioneer anlæg der er sat sammen af forskellige ting, som f.eks forstærker, tuner, cd-afspiller, o.s.v.. Håber I har nogle idéer.
|
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må man spørge lidt nysgerrig hvad det skal bruges til? Der er mange forskellige løsninger lidt afhængigt af behov.
|
|
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er nok ovre i “musik lyd optagelse”.
F.eks Denon Professional DN-300R MKII |
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |