|
Overførsel af spolebånd til computer...? |
Besvar |
Forfatter | |
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2020 kl. 20:07 |
Hej alle
Jeg er i tvivl om dette er det rette emne, men synes ikke at jeg kunne finde andre "brugbare" :-). Jeg har gamle koncertoptagelser, fra et par bands jeg spillede i, i mine unge dage. Disse blev optaget på spolebånd. Jeg har aldrig haft en spolebåndoptager, så jeg har faktisk aldrig hørt optagelserne - men formoder naturligvis at de er gode :-). Men hvordan hulen får jeg dem overført til digitale filer? Findes der en tjeneste nogen steder, som kan klare det? Eller skal jeg måske finde en brugt spolebåndoptager på DBA (virker bare som lidt overkill, da jeg kun har det ene bånd, men optagelserne). Er der nogen, som har gode ideer eller forslag? Hilsen Kristian
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er flere af de firmaer, som tilbyder digitalisering af VHS og smalfilm etc. som også tilbyder overspilning af lydbånd. Tjek Google
|
|
Kristian3th
Funktioner
Tak(0)
|
OK - tak for det. Jeg synes at have tjekket, men der er helt sikkert noget jeg har overset.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kristian3th
Funktioner
Tak(0)
|
Lige hvad jeg søger - tak!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |