|
Stereo setup til 10.000? rookie |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
jmar22
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2017 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hælder super meget til En bluesound powernode 2i
Har kigget på disse højtalere |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Podspeakers lyder ikke specielt godt. De ser specielle ud så man betaler både for (uddateret) design og lyd. Du kan få vanvittig god lyd for 10.000. Hvis du ikke vil have gulvhøjttalere, så får du ikk ehelt så meget go lyd for pengene, af den simple grund at brugtprisen på gulvhøjttalere er lav, da de store kasse ikke spiller sammen med moderne indretning. Overvej fra starten om du på sigt vil have multirumsstreaming og køb ind derefter. Jeg vil anbefale at der kigges lidt efter aktive højttalere. Der er efterhånden mange at vælge imellem og det er nok fremtiden for god lyd i den prisklasse du er i
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan godt forstå at du leder efter noget mere simpelt, men hvis fu går med denne løsning, skal du være opmærksom på følsomheden af de højtalere du vælger. De må ikke være for krævende og tunge at drive - så slipper lyden aldrig “fri” af højtalerne; ellers lyder det bare presset og anstrengt. Mix og match af komponenter er lidt af en chancetagning. Hvis du ved at du vil have en powenode, ville jeg nok købe nyt, så du minimerer risikoen for fejlkøb. Fordelen ved aktive højtalere - specielt på brugtmarkedet - er at du har nemmere ved at høre hvad du får.
|
||
jmar22
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2017 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mission qx-2 fandt jeg også til en virkelig god pris
|
||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med QX5? Og en stereoreceiver fra Yamaha med AirPlay, Aptx Bluetooth, musiccast?
|
||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var så derfor jeg linkede til et sæt små gulvhøjttalere (DLS R55) De er 17 cm brede...... Med hensyn til plads, kan jeg fortælle at dengang vi boede i 42m2 pensionistbolig (inklusiv skur) havde jeg plads til mine Dali 4b, som er en højttaler der fysisk er større end DLS R55
Ja, for dem der vægter design. For øvrigt er BigPods næsten 30 cm brede og 53 cm høje (med fødder) og kræver mere plads på gulvet end DLS R55... Klaus
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |