recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag: "Mine indlæg" hurtig link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag: "Mine indlæg" hurtig link

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Den funktion var der for nogle år siden inden Recordere skiftede til denne version vi kører nu. Cry

ALLE efterspurgte funktionen efter at den var blevet fjernet, men enten var det umuligt eller også ønsker man den ikke. Så jeg tror ikke det hjælper at foreslå den igen, selvom jeg også synes det er den vigtigste funktion jeg mangler.

Det lyder sært, at det skulle være umuligt. I ethvert indlæg kan man ude til venstre trykke på dropdown-boksen ved afsenderes navn og vælge at søge på indlæg fra dette medlem. Derved bliver man bragt til en søgeside, hvor man skal foretage sig yderligere to handlinger:

1. Vælge "Emner" i stedet for "Beskeder" i den nederste dropdown.

2. Trykke på søgeknappen.

Vedr. nummer 1 ved vi allerede, at dette trin kan undgås ved at gøre "Emner" til default-værdien. Det har været gjort før, som jeg skrev tidligere i tråden.

Vedr. nummer 2 kan jeg ikke forestille mig, at det er umuligt at lave en side svarende til søgesiden, som selv springer videre til resultatet, uden at brugeren skal trykke på søgeknappen. (Jeg ville faktisk være overrasket, hvis det ikke kunne gøres endnu mere elegant end det.)

At lave et fast link, der hedder "Mine indlæg" og leder til denne side kan heller ikke være umuligt.

Så er vi tilbage ved dit andet forslag til en årsag: At man ikke ønsker det. Her tror jeg personligt, at du har ramt hovedet på sømmet.

Jeg tror simpelthen, at man er blevet så fornærmet over reaktionerne (fra blandt andet mig), da knappen forsvandt, at man har bestemt sig til, at vi aldrig skal have den igen. Det ville også forklare den larmende tavshed fra "officielt hold".
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Jeg tror simpelthen, at man er blevet så fornærmet over reaktionerne (fra blandt andet mig), da knappen forsvandt, at man har bestemt sig til, at vi aldrig skal have den igen. Det ville også forklare den larmende tavshed fra "officielt hold".

Jeg skal da ikke udelukke det, men jeg synes normalt ikke vi oplever "den fornærmede stil" fra ledelsen her på boardet.

Jeg tror mere det handler om "driftsikkerhed". Sådan et søgelink er sandsynligvis ikke den store programmeringsmæssige forhindring, men ændringer i kildekoden har det indimellem med at få andre ting til at holde op med at virke. Det er ikke usædvanligt at når man fikser et problem, så opstår der to nye, det tror jeg de fleste softwarefolk har oplevet. Det kan også bare være noget rent visuelt, at når man gør plads til den ekstra knap er der noget andet der kommer til at se tosset ud på bestemte browsere eller hos folk der kører bestemte opløsninger, håndholdte enheder og den slags.

Så selv om der måske kan findes tid til at rette/indsætte en håndfuld linier der kan give en "vis egne indlæg" funktion er det ikke sikkert der er overskud til at risikere 2 ugers efterfølgende fejlretning indtil forummet igen virker på alle de browsere og gadgets folk bruger til at læse forummet med.

Jeg gad rigtigt godt have funktionen nu, jeg savner den, men jeg har forståelse for hvis den først kommer næste gang der bliver lavet et større opgradering hvor der er ordentlig tid til at ordne eventuelle følgeproblemer. Men NU ville være rart.. LOL
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 09:38
Hej alle.

Beklager vi først ser tråden nu, men både Lars og jeg er på ferie under sydens sol Smile

Vi fjernede den i sin tid, fordi den havde et enormt performancetræk på vores daværende server, og derfor gjorde hele forumet ganske langtsomt. Vi har siden opdateret server og opdateret index. Så jeg tror faktisk godt vi kunne reintroducere den igen. Jeg tager den lige med Lars når vi er tilbage fra ferie. Det er ikke en setting i forum, så den er fjernet i kode.

Til Allan Olsen: Tror du vi er sådan nogle tøsefornærmede folk Tongue, så tror jeg ikke du kender Lars og teamet.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej alle.
Beklager vi først ser tråden nu, men både Lars og jeg er på ferie under sydens sol Smile
Vi fjernede den i sin tid, fordi den havde et enormt performancetræk på vores daværende server, og derfor gjorde hele forumet ganske langtsomt. Vi har siden opdateret server og opdateret index. Så jeg tror faktisk godt vi kunne reintroducere den igen. Jeg tager den lige med Lars når vi er tilbage fra ferie. Det er ikke en setting i forum, så den er fjernet i kode.
Til Allan Olsen: Tror du vi er sådan nogle tøsefornærmede folk Tongue, så tror jeg ikke du kender Lars og teamet.

Kunne være super med denne funktionClap
...og jo - selvfølgeligt er i nogen tøser, når i flygter fra den danske sommer og snyder jer til sol og varme...Angry
Hilsen Thomas - der fryser og savner sol.... Big smile
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej alle.

Lyder godt Hummelmose - og forsat god ferie.  Wink
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu