|
Forslag: "Mine indlæg" hurtig link |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder sært, at det skulle være umuligt. I ethvert indlæg kan man ude til venstre trykke på dropdown-boksen ved afsenderes navn og vælge at søge på indlæg fra dette medlem. Derved bliver man bragt til en søgeside, hvor man skal foretage sig yderligere to handlinger: 1. Vælge "Emner" i stedet for "Beskeder" i den nederste dropdown. 2. Trykke på søgeknappen. Vedr. nummer 1 ved vi allerede, at dette trin kan undgås ved at gøre "Emner" til default-værdien. Det har været gjort før, som jeg skrev tidligere i tråden. Vedr. nummer 2 kan jeg ikke forestille mig, at det er umuligt at lave en side svarende til søgesiden, som selv springer videre til resultatet, uden at brugeren skal trykke på søgeknappen. (Jeg ville faktisk være overrasket, hvis det ikke kunne gøres endnu mere elegant end det.) At lave et fast link, der hedder "Mine indlæg" og leder til denne side kan heller ikke være umuligt. Så er vi tilbage ved dit andet forslag til en årsag: At man ikke ønsker det. Her tror jeg personligt, at du har ramt hovedet på sømmet. Jeg tror simpelthen, at man er blevet så fornærmet over reaktionerne (fra blandt andet mig), da knappen forsvandt, at man har bestemt sig til, at vi aldrig skal have den igen. Det ville også forklare den larmende tavshed fra "officielt hold". |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal da ikke udelukke det, men jeg synes normalt ikke vi oplever "den fornærmede stil" fra ledelsen her på boardet. Jeg tror mere det handler om "driftsikkerhed". Sådan et søgelink er sandsynligvis ikke den store programmeringsmæssige forhindring, men ændringer i kildekoden har det indimellem med at få andre ting til at holde op med at virke. Det er ikke usædvanligt at når man fikser et problem, så opstår der to nye, det tror jeg de fleste softwarefolk har oplevet. Det kan også bare være noget rent visuelt, at når man gør plads til den ekstra knap er der noget andet der kommer til at se tosset ud på bestemte browsere eller hos folk der kører bestemte opløsninger, håndholdte enheder og den slags. Så selv om der måske kan findes tid til at rette/indsætte en håndfuld linier der kan give en "vis egne indlæg" funktion er det ikke sikkert der er overskud til at risikere 2 ugers efterfølgende fejlretning indtil forummet igen virker på alle de browsere og gadgets folk bruger til at læse forummet med. Jeg gad rigtigt godt have funktionen nu, jeg savner den, men jeg har forståelse for hvis den først kommer næste gang der bliver lavet et større opgradering hvor der er ordentlig tid til at ordne eventuelle følgeproblemer. Men NU ville være rart.. |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle.
Beklager vi først ser tråden nu, men både Lars og jeg er på ferie under sydens sol Vi fjernede den i sin tid, fordi den havde et enormt performancetræk på vores daværende server, og derfor gjorde hele forumet ganske langtsomt. Vi har siden opdateret server og opdateret index. Så jeg tror faktisk godt vi kunne reintroducere den igen. Jeg tager den lige med Lars når vi er tilbage fra ferie. Det er ikke en setting i forum, så den er fjernet i kode. Til Allan Olsen: Tror du vi er sådan nogle tøsefornærmede folk , så tror jeg ikke du kender Lars og teamet. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Meier
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne være super med denne funktion ...og jo - selvfølgeligt er i nogen tøser, når i flygter fra den danske sommer og snyder jer til sol og varme... Hilsen Thomas - der fryser og savner sol....
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder godt Hummelmose - og forsat god ferie.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |