|
Start vinyl setup - argon eller rega |
Besvar |
Forfatter | ||
Thomaskk
Ny bruger Oprettet: 21-Marts-2020 Sted: Nibe Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2020 kl. 18:06 |
|
Jeg er ny i vinyl verdenen så jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde
Jeg skal købe en pladespiller i budgetklassen og valget står pt. mellem Rega intro + art dj 2 forforstærker eller argon tt-1 hvor der er indbygget riia. Jeg kan læse mig til at argons er stort set identisk med planar 1, men jeg ved ikke om det passer. Er der nogen der har erfaringer med nogle af disse pladespillere?
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har lige købt mig en rega P1 plus (indbygget riia) og jeg er voldsomt imponeret over lyden i sådan en entry vinyl-dreng med riia indbygget
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du bør gøre dig selv den tjeneste også at kigge på Project's pladespillere. Her får du også ret meget no-nense pladespiller for pengene. F.eks Essential III - her får du meget pladespiller for pengene!
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var uheldig at købe en rega intro hos av connection som var meget følsom over for vibrationer
Jeg har et gulv hvor vibrationer nemt kan forplante sig i mit hifi rack,møbel og har derfor en i dag en pladespiller hylde fra hifiklubben, bare den billigste til 499kr, det perfekt sammen med min reloop 2000mk2 men ikke med en rega intro hvor der er vibration (dårligt gulv) der forplanter sig i pladespileren. Den blev sendt tilbage
|
||
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synd og skam B&O ikke længere laver pladespillere. Deres flydende ophæng var fantastiske, og gjorde pladespilleren endda meget resistent overfor dybe frekvenser, stamp i gulvet osv.
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ev tjek av connection de har 20 års fødselsdag
Redigeret af gasolin - 23-Marts-2020 kl. 15:39 |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg bruger min Rema planer 3 som jeg er meget glad for.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du købt den i Rema1000? Klaus (Undskyld!)
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja sådanne er det automkorrectur. Det er selvf. En Rega planar.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |