|
B&O med connection hub til samsung TV |
Besvar |
Forfatter | |
Tidligere
Ny bruger Oprettet: 27-April-2020 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-April-2020 kl. 12:07 |
Hejsa,
Jeg har et lille problem med mine beolab 8000 og beolab 2. Jeg har købt en beoplay connection hub til at kunne tilslutte dem til mit samsung tv. Måden jeg har tilsuttet dem på er at bruge et RJ45 til 8pol DIN. fra connection hub til Beolab 2. Her fra har jeg brugt 8pol DIN. fra beolab 2 til hver beolab 8000. Og fra connection hub til tv har jeg brugt Optisk digital kabel. Mit problem er så vedrørende lydstyringen. Ved normal brug af tv'et kan jeg sagtens styre volumen. men hvis jeg skal bruge chromecast til f.eks. Netflix eller andet, afspiller højtalerne lyd på max spade. Jeg mister også kontrollen med volumen med fjernbetjenening. og kan kun styre volumen med telefonen. Her er den dog stadigvæk alt for høj, selv ved laveste lyd på telefonen. Jeg har prøvet begge indstillinger med multiknappen på connection hubben, men intet virker. Er der noget jeg kan gøre for at løse dette problem? da jeg gerne ville kunne bruge dem når jeg bruger chromecasten. Med venlig hilsen Jonas Nielsen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |