recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logge på to gange for fuldt udbytte?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogge på to gange for fuldt udbytte?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 08:47

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Jeg finder det mærkeligt, at recordere.dk lige pludselig kræver noget særligt, eftersom andre netsider er ok...

Jeg tvivler på, at problemerne har noget med recordere.dk at gøre. Mig bekendt er der ikke foretaget opdateringer af siden det sidste stykke tid, så har meget svært ved at se, hvordan problemet pludselig skulle kunne opstå.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Jeg finder det mærkeligt, at recordere.dk lige pludselig kræver noget særligt, eftersom andre netsider er ok...

Jeg tvivler på, at problemerne har noget med recordere.dk at gøre. Mig bekendt er der ikke foretaget opdateringer af siden det sidste stykke tid, så har meget svært ved at se, hvordan problemet pludselig skulle kunne opstå.

Jeg undrer mig bare - alt er hos mig gennemgået vedr. nettet. - Og jeg har svært ved, at forstille mig, at der pludselig skulle være flere versioner i drift af f.eks. IE 7 Og skulle IE 7 være problemet, så ville andre netsider også fejle
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:21
Ingen problemer her... IE 7.0
mvh Christian
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Ingen problemer her... IE 7.0

Flere versioner af IE 7 øh ... hvad sker der lige.
Altså foruden alt hos mig er tjekket og prøvet sletning af cookies talrige gange, så vil det være underligt at internetleverandøren er problemet - andre sider er jo ok.
- Måske vi skal acceptere, at vi er nogle som skal logge på en lidt træls måde
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:39
har lige leget lidt, kan godt genskabe problemet her, jeg bruger normalt Firefox og har ingen problemer.

Når jeg er logget ind via firefox og forsøger at lege i IE7, kan jeg se ved f.eks skrivning i et emne, at jeg skal logge ind igen. Samme gør sig gældende når jeg vender retur til Firefox, så skal jeg logge ind der?

Er der nogen chance for at du og evt andre logger ind samtidig på hver jeres pc/browser? Prøv at skifte kode!

Som sagt ingen probs ved alm. brug på firefox!

Prøv at installere Firefox og se om du stadig har probs?
Mvh

Think-T-wice
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

har lige leget lidt, kan godt genskabe problemet her, jeg bruger normalt Firefox og har ingen problemer. Når jeg er logget ind via firefox og forsøger at lege i IE7, kan jeg se ved f.eks skrivning i et emne, at jeg skal logge ind igen. Samme gør sig gældende når jeg vender retur til Firefox, så skal jeg logge ind der?Er der nogen chance for at du og evt andre logger ind samtidig på hver jeres pc/browser? Prøv at skifte kode!Som sagt ingen probs ved alm. brug på firefox!Prøv at installere Firefox og se om du stadig har probs?

Du mener min adgangskode til recordere.dk - det virker da underligt, at det er problemet.

Og det med Firefox - er det ikke probematisk at bruge flere styesystemer på samme pc?
Kender en som har haft problem med det via Dansk Kabel TV.
Og igen, ALT andet på nettet er ok. - Det er da undeligt, at der lige pluselig skulle være særlige tilgange til recordere.dk for nogle - har jeg ret?

Redigeret af T-teknik - 26-Februar-2009 kl. 09:48
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:48

Der er mange version er IE 7, men tvivler på, at det er problemet. Hvis du vil finde dit fulde versionnummer, så vælg Hjælp/Help og herefter Om Microsoft Explorer/About Microsoft Explorer.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Der er mange version er IE 7, men tvivler på, at det er problemet. Hvis du vil finde dit fulde versionnummer, så vælg Hjælp/Help og herefter Om Microsoft Explorer/About Microsoft Explorer.

Min pc er sat til auto opdatering.
Dansk Kabel TV siger, der ikke er grund til ændring, pc´en klarer det selv.
Men jeg må kigge på dit forslag - selvom jeg ikke forstår, at jeg er nødt til at sætte himmel og hav i bevægelse, på grund af en defekt side
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:54
Jeg har ingen problemer vedr. at benytter flere forskellige browsere på min, uanset internet udbyder, burde ingen effekt have. Benytter pt 3, IE Firefox og opera.

Mht koden, hvis der skulle misbrug eller noget, er jo hurtigt gjort.

Og ja, du har ret, er underligt, men igen pcére er underlige, incl div websider

Edit: prøv at skrive til webmaster

Redigeret af Think-T-wice - 26-Februar-2009 kl. 09:58
Mvh

Think-T-wice
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 15:01
En kort stund har det været i orden - nu er problemet der igen Jeg har dog skrevet til webmaster.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 19:26
Jeg oplever at hvis jeg logger ind via PC på mit arbejde, så kan jeg ikke logge ind på min egen mere. Dette er dog blevet løst ved at slette cookies. Men mega irreterende at jeg ikke kan benytte andre PC'er.
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 22:59
Efter nogle dage uden problemer, så er den altså gal igen
Jeg fik aldrig svar fra webmaster, men jeg håber ikke, det skal til, at være et gennemgående problem på denne side.
Uden at komme med gentagelser fra tråden, så giver det irritation med det særtilfælde af et problem, som recordere.dk giver
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu