|
Subwoofer rep el. ny... |
Besvar |
Forfatter | |
Lada
Ny bruger Oprettet: 18-November-2018 Sted: Løgstør Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2018 kl. 20:01 |
Hej med jer kloge hi-fi-entusiaster.
Håber I vil hjælpe med et godt råd. Jeg har en gammel sub B&W pv1 - købt brugt for mange år siden - som desværre er stået af. Den klikker konstant (måske noget relæ) og vil ikke koble til. Har gennem mange år kørt sammen med Beomaster 6500 og nogle mindre passive Dali højttalere. Ikke det vilde, men det er fint til mig. Nå, men Hi-fi-klubben vil have 3400 kr. for at reparere den. Fast pris fordi den næsten er umulig at adskille. Og nu kommer spørgsmålet så: Ville I tage reparationen eller købe en anden sub. Jeg overvejer lidt B&W 608 el. 610. Har maks. 4500 kr. At smide i projektet. Er lidt bekymret for at smide 3400 i en gammel sub, selvom den er fed. Er trods alt nok 10 år gammel. Bruger den kun til musik Alle inputs modtages med kyshånd :-) Vh Lasse
Redigeret af Lada - 18-November-2018 kl. 21:44 |
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du er glad for den - så reparer den.
Tænker du får 2 års garanti derefter igen. Samme vilkår som ved en ny og risikoen for den nye går til efter 25 måneder er også til stede.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ny PV1 koster 12.000, så jeg ville da få den repareret
|
|
Reinhardt
Ny bruger Oprettet: 15-November-2019 Sted: Tranbjerg Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved det er et gammelt indlæg, men fik du den lavet? Ellers søger jeg en bass enhed til pv1
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lada var sidst online 21/11-2018. Forvent ikke svar.
|
|
JørgenR
Super bruger Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv haft en B&W pw1 med klikkende lyde, som jeg fornylig indleverede i den lokale HIFI Klub.
Det er ikke et ukendt problem iflg. medarbejderen - så vi er ikke de første. Jeg fik et prisoverslag lidt højere end din på evt. reparation, og valgte at skrotte den (efterlod den i butikken). Det er flere år siden problemet med kliklyde startede, så det er længe siden jeg har haft sub'en i brug.
|
|
/ Jørgen
|
|
Lada
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg fik den lavet - tror det kostede 3400 hos Hifiklubben. Og den spiller fint nu. Vh Lasse
|
|
Reinhardt
Ny bruger Oprettet: 15-November-2019 Sted: Tranbjerg Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken hi-fi afdeling var det? Måske jeg kan ringe og høre om de har den endnu, og købe en bass enhed.
|
|
JørgenR
Super bruger Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
Funktioner
Tak(0)
|
Holstebro afd. for omkring 3 mdr. siden.
|
|
/ Jørgen
|
|
Lada
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Det var i Aalborg Midtby. Jeg fik skiftet print. Vh Lasse
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |