recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. autologin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng. autologin

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 12:45
Det er jo også derfor jeg hviler den!

En stor del af den software jeg benytter understøtter ikke monopolet. Jeg kunne sikkert finde alternativer hvis jeg ville, ligesom du kunne finde alternativer hvis du ville... men der er så meget man ikke vil jo
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 13:31
Auto login virker fint hos mig, bortset fra det ville være dejligt hvis man var "inde" når man rammer forsiden. Jeg bruger IE8, og kunne aldrig drømme om at skifte til FireFox. Især ikke efter jeg har prøvet det.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 18:42
Det virker her - jeg logger aldrig ud, så næste gang jeg går ind på forumet, er jeg logget ind.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 18:45

Brixen.

Og hvad hvis du logger på fra en anden maskine - f.eks. på jobbet. Har du så stadig auto-login, når du kommer hjem igen?For hvis du har det, så vil jeg meget gerne kende hemmeligheden - og Martin sikkert også...

M.v.h.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Brixen.

Og hvad hvis du logger på fra en anden maskine - f.eks. på jobbet. Har du så stadig auto-login, når du kommer hjem igen?For hvis du har det, så vil jeg meget gerne kende hemmeligheden - og Martin sikkert også...

M.v.h.

Nej, så går det i kludder - det er kun når jeg bruger samme browser og samme maskine hele tiden.
Venlig hilsen
KB
Til top
T-Ras Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-November-2008
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 20:56

Jeg benytter 3 maskiner, og autologin virker ikke på nogen af dem. Den ene har IE8 og FF3, hvor browseren dog kan huske mit brugernavn når jeg kommer til login-siden i FF3. Det kan IE8 ikke, og autocomplete virker heller ikke.

På min anden maskine har jeg kun IE7, hvor autologin ikke virker, og autocomplete i login-boksene virker heller ikke.

På den tredie køres der med Safari, hvor autologin heller ikke virker, men brugernavnet kan dog huskes når jeg går til login-siden.

Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2006
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2009 kl. 08:58

Auto login virker kun hvis jeg kun logger ind via én maskine. Bruger jeg min arbejds PC og vælger auto login så er den gal

Lidt irriterende men jeg overlever nok alligevel

/Halsted

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu