|
Preview af Pioneer SC-LX86 |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Icepower er som nævnt ikke en kvalitet i sig selv . Nogle lyd-entusiaster vender faktisk i den grad tommelen ned . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der jo stor forskel på ICE power forstærkere, eller klasse d helt generelt. De nye primare lyder jo også formidable, selvom de også er bygget på et klasse d lign. Princip.
Jeg har selv ejet lx 83, det er en sublim forstærker, jeg ville aldrig ha gættet på den var digital hvis ikke jeg vidste det, den har en flot lys klang i toppen, men i modsætning til mange andre har den også en fyldig mellemtone, uden den bliver alt for prangende som f.eks nad godt kan blive, altså for mørk/mudret. Bassen er virkelig kontant, med et hæftigt punch, og fordi den netop er så kraftig som den er, har den bare total kontrol. De nyere effekttrin har jeg læst mig frem til ikke skulle være så kraftige, som b&os ICE trin.. Det var i et tysk hifi blad så vidt jeg husker... Rent klangmæssigt er de sikkert stadig fuldstændig til ug... ;) |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sig mig hvor står det henne, at de benytter sig af B&O's ICE POWER, jeg kan kun se at de benytter sig af B&O's ICE POWER teknologi det er bestemt ikke det samme. Et eksempel taget fra recorder "SC-LX71 og SC-LX81 modeller vil du opleve en unik realistisk lyd, på grund af Pioneers Direct Energy HD-forstærker med ICEpower teknologien" Primare benytter sig også af ClassD forstærker i nogle af deres produkter og de spiller faktisk ret godt, måske pioneer har kikket dem over skuldren denne gang. Der jo andre der laver class D forstærker og som for mig lyder endnu bedre end de så kaldte ICE POWER fra B&O f.eks.NewclassD men det er en anden snak. Til interesseret så en lille sammenligning mellem forskellige classD forstærker trin. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |