|
AVFORUMS tester Panasonic OLED TX-65EZ1000 |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for din email. Desværre har TV'et ikke noget der
forhindre burn-in som så men man kan tag sine forholdsregler. TV er mest følsomme de første 200
timer Sænk kontrasten og lysstyrken til
under 50% de første 200 timer Venlig Hilsen, Jannie Kundeservice
Panasonic Danmark |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må lige svare dig MfedeN. Jeg husker Sonytesten, men det var mere rådgivningen på tråde, der gav anledning til diskussioner og omkring selve rådgivning og henvisning til modellen.
Jeg mener at huske,at nogle appellerede for rettelser omkring tænd, sluk, manglende eller langsom virkning på guide og ikke mindst problemerne med Android tv, men at anmeldelsen desværre ikke blev ændret, så købere reelt kunne bedømme modellen. Nå tilbage til emnet. Redigeret af bentpetersson - 23-Maj-2017 kl. 16:20 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hother.
Hvordan hulan havde du forventet andet svar, end det du har fået? ENHVER producent/leverandør vil tage forbehold, overfor sådanne problemstillinger - selv når det ikke er et kendt problem! Ellers kan de hænges op på det senere hen. Prøv at sende samme mail til Samsung, hvor du spørger om fastbrænding på de nye QLED skærme. Jeg vil vædde med, at du får samme svar - HVIS du får et svar... M.v.h. |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Henrik. Du fortæller selv, at OLED har dette problem. Så kan Panasonic vel heller ikke svare anderledes.
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
MfedeN
Bruger Oprettet: 05-August-2016 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var vel som ventet fra Panasonics side, deres historik fra plasma taget i betragtning.
Bent: Flatpanels laver anmeldelser ud fra et specifikt eksemplar og egne observationer. Ikke ud fra brugeres erfaringer - hvilket er et ret fornuftigt princip. Det har altid undret mig, at folk vil have medbestemmelse i hvad der står i anmeldelserne ud fra egne oplevelser. De kan lave deres egne anmeldelser. Og læs lige anmeldelsen igen. Flere af de problemer du nævner, står jo i den. |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som tidligere nævnt, er det ikke et svar jeg overhovedet gider diskuttere. Jeg havde ikke forventet et andet svar. Problevet er - for mig i det mindste, at får du burn-in, og det sker altså, så er der ingen hjælp at hente. Det eneste jeg kan gøre er at holde øje med er jo brugererfaringerne i UK. Det er jo nok de færreste her der køber et Panasonic OLED
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så flyver du heller ikke, eller hvad? For det sker jo, at fly falder ned |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man skal flyve kan man jo vælge et selskab der ikke har et rygte for af flyene ikke lander de falder ned |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |