|
NemID Nøgleapp, endelig :) |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | ||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kan det onde mand vide af Jørgen ikke er gået hjem til dattern for af vande potteplanterne ? Hvad hvis Jørgen hverken har Pas eller Kørekort ? Jeg bruger ikke CPR når jeg logger ind |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne undskylde for mit forrige indlæg omkring at NemID ikke lytter til folk. (de er åbenbart bare meget langsomme)
Inden jeg skrev indlægget havde jeg ikke checket op på at de faktisk har ændret procedure, i forbindelse med et mistet nøglekort. Jeg har igennem de sidste mange år klaget over at det blev sendt til postkassen. Det er rigtigt godt at man nu skal til Borgerservice efter et nyt i stedet for at det ender i postkassen.
Redigeret af Cyberguyen - 05-Juni-2018 kl. 11:20 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis han har valgt at kalde sin datter for Jørgen, så har han måske fortjent at blive snydt engang imellem Stakkels datter, som skal rende rundt med det navn på postkassen...
Det gør jeg heller ikke - men som jeg også skriver, så gør størstedelen af befolkningen det. Prøv at spørge din omgangskreds, flertallet af dem benytter cpr nummer til login.
Redigeret af Cyberguyen - 05-Juni-2018 kl. 11:23 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad nu, hvis datteren hedder "Jane" og der på postkassen blot står "J. Hansen" ? Og hvorfra kan "det onde mand" vide, at Jørgen hedder Jørgen? Eller hvis nu datteren bor sammen med "Jørgen Pedersen" ? |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |