|
Medion DVD brænder i ALDI |
Besvar |
Forfatter | ||||
musicman
Ny bruger Oprettet: 09-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: Medion DVD brænder i ALDI Sendt: 09-Februar-2004 kl. 18:19 |
|||
Hej! Er der nogen her i forummet der har set den brænder som ALDI har på tilbud fra på onsdag... Jeg er ret ny i det her, så jeg vil høre om der er nogen der vil øse af deres erfaring og fortælle om dette er et godt køb eller der er en anden brænder i samme prisklasse som kan anbefales i stedet... På forhånd tak! Mvh Rasmus |
||||
sune
Bruger Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 09-Februar-2004 kl. 18:50 | |||
Såvidt jeg kan se er det en OEM version af NEC 1300a som du kan få for
omkring 750,- hvis du checker hos www.edbpriser.dk, så det er ikke
specielt billigt.
Tror det er en ganske udemærket brænder - jeg har selv den lidt ældre NEC 1100 og den har jeg aldrig haft problemer med! /Sune |
||||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 09-Februar-2004 kl. 22:36 | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Sendt: 10-Februar-2004 kl. 08:47 | |||
Jeg har selv Pioneeren. Den kan varmt anbefales, idet den er kompatibel med stort set alle medier, også de allerbilligste.
|
||||
sune
Sendt: 10-Februar-2004 kl. 08:54 | |||
Ja jeg bøjer mig. Fronten ligner Pioneer 106 brænderen på en prik og
ikke NEC som jeg tidligere mente. Der følger osse en del software med
Aldi tingen, så det bliver nok ikke billigere på edbpriser alligevel.
/Sune |
||||
musicman
Ny bruger Oprettet: 09-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 13-Februar-2004 kl. 08:04 | |||
Hej igen!
Ja, jeg købte aldi brænderen som ER en Pioneer 106DA. Der står godt nok medion uden på kassen, men de har ikke lige gidet at skifte firmware for i biosen står der pioneer... ret griner syns jeg... nå, men har brændt en film og det virker bare... :-) Hvordan er det nu med medier? Jeg har brændt en film på det medfølgende DVD-R og det kan min DVD afspiller fint læse, men kan den også læse DVD+R? og hvad er det forskellen helt præcist er? mvh Rasmus |
||||
sune
Sendt: 13-Februar-2004 kl. 09:22 | |||
Tillykke med brænderen!
Lars har en udemærket beskrivelse af de forskellige medier liggende under http://www.recordere.dk/media_dk.htm. mvh Sune |
||||
mojo
Junior bruger Oprettet: 20-December-2003 Status: Offline Point: 49 |
Sendt: 13-Februar-2004 kl. 10:25 | |||
Hej Musicman Har lige søgt på nettet og fundet det her på Pioneers hjemmeside i tyskland.
Mvh Morten |
||||
mojo
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |