|
Hvad er fidusen ved navnet iPad Air ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
SEOMaster
Bruger Oprettet: 29-Januar-2020 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jan: måske giver det sig selv, men når der ikke er den store forskel, kunne man jo lige så godt få 128gb mere og spare 500 kr. :)
Kasper: iPad Air 2019 er jo netop ikke dårligere end iPad :) og det er jo ikke helt retvisende hvis man tror den alm. iPad er stærkere fordi den ikke hedder Air.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men Apple er nu også selv ude om den forvirring. Når de kalder deres svageste laptop Air, så vil mange sikkert også tro at Air er den svageste iPad.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke Air nærmere betyder “lettere”.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikkert, som jeg beskrev tidligere i tråden, var den første Air efterfølgere til iPad 4 og havde langt mindre rammer og var betydelig lettere. Men det laver ikke om på, at da de så endelig genindførte iPad (den uden tilnavn), så blev den lige så let og lille som Air. Så den holder ikke engang længere. Apple har det altså med at gøre navnene ulogisk nogle gange. Ikke at de er ene om det dog.
Redigeret af Nagash - 12-Maj-2020 kl. 03:52 |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den almindelige iPad er vel nærmest en børne- eller skoleiPad. Air modellerne har historisk været tynde.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den nye iPad 2019 er tykkere og tungere end Air 3.gen. Og Air har lige fået lidt mere ram og processor kraft. Jeg syntes ikke det var 1600kr mere værd, da jeg købte ny iPad på tilbud.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |