|
Suspekte reklamer |
Besvar |
Forfatter | |
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2020 kl. 09:57 |
Har Recordere.dk selv bestemmelse over hvilke reklamer der vises? Synes ofte jeg set suspekte reklamer som jeg ville forvente at se på fordækte torrent sites. Og nej, det er ikke fordi de er tilpassede mig recordere er det eneste sted jeg ser dem her
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner og ganske sikkert er ren svindel, det er dybt useriøst at der findes en sådan uanset hvor den findes, det må håbes ar den fjernes, der for meget af sådan lort.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Reklamer af den type kan aldrig helt undgås. Hvis dem der vil ind betaler nok til et reklamenetværk, så kan de få visninger, hos os og mange andre steder. Men vi undgår de fleste ved at have en høj grundpris. Rigtigt fint at du rapporterer den. Vi sender det videre til blokering. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af MaXer - 22-Februar-2020 kl. 17:30 |
|
eliasj82
Ny bruger Oprettet: 11-Marts-2020 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt at se admin's er aktive og tager affære! :)
|
|
MaXer
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne man mon også lave størrelses begrænsning? Det her er jo tosset.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |