|
Waoo Airties 4920 MESH spørgsmål |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan i appen se om den mobil forbinder med 2,4 /5GHz.
Kan du på din Tilgin router se om 4920 har 100 eller 1000mbit link?
|
|
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan kun anbefale dig at sende Waoo's Smart Wifi direkte tilbage i hovedet på dem, det er et virkeligt ringe produkt. Brug pengene på google wifi i stedet.
|
|
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter lidt justeringer og flytten rundt med enhederne ser det nu ud til, at virke ganske fornuftigt : Jeg får +100 hver gang jeg tager testen nu og nogen gange rammer den +150, så jeg er fint tilfreds. Tak for hjælpen👍
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
bred151
Ny bruger Oprettet: 19-Februar-2020 Sted: Tårs Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej.
har lige et spørgsmål, hvordan har du fået 4 sit teis til at køre sammen jeg har købt en ekstra men kan ikke få den til at arbejde sammen med de andre |
|
bred151
Ny bruger Oprettet: 19-Februar-2020 Sted: Tårs Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej. har lige et spørgsmål, hvordan har du fået 4 sit teis til at køre sammen jeg har købt en ekstra men kan ikke få den til at arbejde sammen med de andre
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |