|
bedste dataabonnement |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af JørgenT - 27-April-2020 kl. 18:13 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jørgen. Tak for dit spørgsmål. Men det jeg gjorde var at gå ned i Mufti's link. Klikede på 'Vilkår' og derefter på 'Abonnementsvilkår, Her finder du de gældende abonnementsvilkår': og citerede punkt '14.3 Dataforbrug'. Det syntes jeg er så pænt som muligt. Det håber jeg at du, og alle andre er enige i? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-April-2020 kl. 18:30 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan er det jo med "lovstof" som dækker bredt
Når du har opbrugt "Fri data" bilver der begrænsning
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har læst flere steder, at Telenor ikke kan finde ud af at sætte hastigheden ned, når det månedlige forbrug er opbrugt.
Er der noget om det? |
||
Venlig hilsen
KB |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne bedre tænke mig en pakke hvor man kan købe et antal GB og hvor pakken så først udløber når det antal GB er nået uanset hvor længe det så varer. Findes der en sådan pakke? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vi har oister og når data er brugt så lukker forbindelsen, iøvrigt ingen problemer med dækning.
husk på hvis simkortet sidder i en router så laver routeren selv trafik som tages af de x antal gb man har på sit kort, dette sker selvom der ingen enheder er koblet på via rj45 og wifi. jeg opdagede det ved og se loggen i routeren for en nat og der er ganske vist et systematisk tjek på linien for at se om den er i live hos udbyderen som også nævner det er helt normalt og de anbefaler man slukker routeren om natten. Der er også net1.dk som kører trådløs over det gamle NMT net, dette har vi i sommerhuset og det virker fint med streaming over en chromecast.
Redigeret af jetdirect - 28-April-2020 kl. 07:52 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har gode erfaringer med Oister. Brugte router og udendørs antenne. Havde stabil forbindelse på Lolland i mit sommerhus.
Herefter skiftede jeg til plenti, som også brugte 3’s net. De er nu købt af Telmore og jeg har ubegrænset data for 129,- om måneden. Vi må se hvor længe det holder. Data abonnement hos Oister har fair use grænse på 2TB. Herefter nedsættes hastighed. Jeg har lige skøjtet det med småt igennem Fri tale og data. Kan ikke finde nogen begrænsninger. |
||
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du mener telmore og ja de sætter ikke hastigheden ned. Jeg har denne måned ramt 20gb og det er ca deromkring jeg ligger hver måned og jeg har deres 6timer og 6gb data. Jeg oplever ingen forskel i data hastighed.
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Har i set at 'Mobilkunder hos YouSee får nu 5 måneders næsten fri mobildata i Danmark, fra 1. maj til 30. september.' 'Loftet på “fri data” er 1 TB/måned (1.000 GB/måned). ' Hilsen Carsten. |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er ret nysgerrig på dette emne.ds jeg har så mange huller i mit stofanet, som er eneste mulige udbyder på m i n adresse. Så pt jagter jeg er abonnement med Ca 300-400 GB der kunne sættes til. Men synes det er lidt en jungle at finde rundt i..
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Først ville jeg gå ind på mastedatabasen og se hvor langt der er til nærmeste sendermast? Under Tjenestetyper, vælg: Mobiltelefoni Og under Teknologier. vælg: UMTS for 3G eller LTE for 4G Så hak af i enten Eksisterende positioner og/eller Planlagte positioner. Og klik 'Vis' Og med nyheden fra YouSee ville jeg kontakte YouSee, og få bekræftet at det også gælder nye kunder og til hvilken pris du kan få det til. Så vidt jeg husker, har YouSee 6 mdr binding. Men med deres tilbud har du mulighed for at prøve det af. Og her er et link med deres priser på mobilt bredbånd: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-April-2020 kl. 11:27 |
||
TT0706
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2018 Sted: Tvis Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi bruger Telia's One abbonnement til 249 pr måned med 1 TB tilrådighed. Vi streamer alt og knægten spiller. Det er rigeligt til vores forbrug, og hastigheden er o ml. 80-100 mb. Det fungerer super i en 4g router.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |