|
Godt musikanlæg til stue og multirumsstreaming |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Berdel, Hvis din far er klar til at kaste 10.000 efter en NAD forstærker med Blue-halløj modul (undskyld mig, men 3000 kroner for en integreret netværksstreamer er mange penge!), er han vel også villig til at købe 2 Sonos Amp og så ellers finde nogle højttalere dertil? Så kan han få lækre højttalere til både stue og køkken, i præcist den farve/udseende/lyd han har lyst til. Selv har jeg ikke mere "streamer" end hvad min surroundreceiver tilbyder. Til gengæld har jeg trukket kabler til mit køkken og mokket et sæt DLS R50 ovenpå køkkenskabet, så jeg har lyd i køkkenet der siger spar-to til de fleste små streamere. Klaus
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
slet
Redigeret af mbm1 - 13-Februar-2019 kl. 19:50 |
|
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://https://www.naimaudio.com/product/uniti-atom
det er altså en super stærk forstærker og så et par system audio højtaler https://system-audio.com/da/product-category/kompakthoejttalere/ pandion 5 det er hvad jeg selv har og det er fanme go lyd ellers naim muso qb
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det godt må se lidt pænt ud, så kig evt. på denne Yamaha
Den findes både i sort, titanium og hvid - Har Airplay, Bluetooth og Spotify til streaming - Understøtter multi room - Har DAB+ Spiller faktisk helt OK, i betragtning af størrelse. |
|
Dankaihoj
Junior bruger Oprettet: 14-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg stod med lidt det samme for et års tid siden - jeg endte netop med samme forstærker men var ikke helt vilde med de små højtalere og en sub - men jeg troede det var det som så bedst ud i stuen. Min kone fik så øje på disse i stedet, ikke ud fra lyden men ud fra at de var pæne - vi lyttede til dem og de lyder så meget bedre så vi slæbte af sted med sådan et par i stedet. Jeg var overbevist om at jeg skulle have BlueSound modulet men indtil videre bruger jeg chromecast og det virker fint til prisen - jeg kan så senere opgradere til BlueSound eller evt Sonos (ikke amp men den anden de har). Der var en kampagne på højttalerne på det tidspunkt hvilket gjorde det hele mere spiseligt - jeg havde dog købt dem uanset da de både ser godt ud og lyder godt, og jeg sparede en sub. Han bliver glad for forstærkeren, den tænder og skifter selv source hvis kan fx har den sat til tv og lyd indgang. Det vil sige vore er gemt væk og vi kigger kun til den når den skal støves af.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke højttalere er det Dankaihoj?
|
|
Dankaihoj
Junior bruger Oprettet: 14-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dali Fazon F5
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |