|
USB-C til jack adapter |
Besvar |
Forfatter | ||
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2019 kl. 20:31 |
|
Jeg har købt en Huawei Mate 20 Pro. Der er som bekendt ingen jack stick.
Jeg har et par in-ear høretelefoner med jack stick jeg er rimelig glad for. Vil en USB-C til jack adapter ændre ved lydkvaliteten? |
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan vi rent teknisk ikke sige noget som helst om. Det afhænger jo af hvordan "adapteren" er opbygget, og i hvilke materialer. - OG så kommer det an på hvor "audiophil" man er. - som udgangspunkt vil der jo ske en konvertering fra digital til analog signal, og det kan være både godt og skidt. Som udgangspunkt vil det nok være en "negligibel" forskel.
Personligt har jeg dog ikke noget problem med at være "trådløs".
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal også lige undersøge hvilken omformer telefonen understøtter. Alle kan tage en digital adaptor, men så sidder DAC'en i adaptoren og så vil den selvfølgelig farve lyden i en eller anden retning. Understøtter den en analog adaptor, så benyttes telefonens indbyggede DAC. Så afhænger det så af, om den er god eller ej :)
|
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan jo starte med at teste den adapter der følger med i kassen ;-)
|
||
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er købt brugt og den fik jeg ikke med. Ellers var det nærliggende. Har kigget på at købe den fra Huawei. Den kan fåes til 5 Euro i Amazon tyskland.
|
||
|
||
Silentbob
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og mange tak for svarene.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |