|
Spartle eller nyt kabinet |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Maj-2015 kl. 22:00 |
Jeg har et par højttalere, som en kunstner skal dekorere til sommer. Han har advaret mig i mod, at resultatet ikke bliver helt super, hvis jeg ikke får spartlet årerne væk fra fineren. Nogen der har input om, om det er muligt st spartle et par fingerede højttalere ordenligt, eller om jeg skal overveje at lave nye kabinetter i stedet?
|
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej
Du kan sagtens spartle dem selv. Brug gerne fluggers Acryspartel den er god, sammen med en Japanspartel. |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
super. så tror jeg det bliver løsningen :)
|
|
MDusen
Bruger Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt kunne du beklæde dem med folie hvis du på på et tidspunkt bliver træt af kunststykket....men det krævet at malingen kan hæfte på folien :)
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Havde faktisk overvejet det. Men kan ikke gennemskue om man kan få malende folie. Har ikke kigget markedet grundigt efter endnu. Det er bare mine bagkanaler, som er træt i fineren, så der skal ske noget med dem :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |