|
Gendanne til ny iPad |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lækkert med den større skærm på 7.gen iPad. Men der er et problem med rec.dk ikke vil tilpasse sig så det fylder hele skærmen. Det gør andre hjemmesider automatisk.
Og så er jeg vant til at Keys på keyboardet er med store typer, som gir et bedre overblik synes jeg. Men jeg kan ikke finde den indstilling der skal ændre det. Og tallene/symbolerne på hver key må også gerne forsvinde, så jeg ikke skriver tal istedet for bogstaver, når det går rigtigt hurtigt med skriveriet.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
indstillinger - tilgængelighed - tastaturer
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt! Tak for det
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor mon apps ikke er genveje når de ligger i “bloggen” forneden? De 3 hyppigst anvendte apps ligger jo der, men kan ikke åbne dem. Kun der hvor de ligger oppe på skærmen kan de åbnes. Hvilken indstilling mangler?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |