|
ELAC show hos Topsound/HIFI Forum |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, sådan kan det gå, men jeg glæder mig jo over, at du er glade for dine 257 - tillykke med dem
|
||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forstår ikke artiklens kommentar om begejstrede deltagere. Der var mest af alt kritik fremfor ros at spore hos de kommentere der blevet givet, med undtagelse af det uundgåelige ja til svaret om det ikkelød godt.
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også været hos Top Sound en del gange og lytte på forskellige højt. og gået skuffet derfra. Så jeg tror ikke, at deres lokaler er ikke særligt velegnede til formålet. Men det er nok prisen, hvis man gerne vil ligge i København city.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja lidt pudsige sammenhænge. Men hvis du er interesseret, så tag din Tracy Chapman med ud til mig, og hør den på Pure Direct. Og selv om min akustik ikke er perfekt - langt fra, så kan du jo fortælle mig, om 407 faktisk ikke lyder rigtigt fornuftigt
|
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan glæde, i det mindste mig selv efter oplevelserne som beskrevet her i tråden , med endnu en tysk test, som er på linie, med lidt god vilje, med min egen brugeranmeldelse vil jeg mene (jeg er ikke ekspert i "Dysk"
http://www.fairaudio.de/test/lautsprecher/2013/elac-fs-407-lautsprecher-box-test-1.html
Redigeret af Hother - 23-Marts-2013 kl. 21:24 |
||
R Svendsen
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skal det heller ikke være kretik af de 2 butikker.
For de har meget lækkert udstry i deres butikker. Venlige medarbejder der er på et plan hvor alle kan følge med. Man kan også komme i andre butikker hvor man har flere spørgsmål, når man går der fra igen. Jeg ved ikke om Elac er en højtaler der skal spille mange timer før den lyder godt. Jeg kan kun sige for mit eget vedkommet at mine spiller bedre end da jeg fik dem hjem, efter 120 timer med blandet musik. Der er også demo af Nordost kabler i Top sound det bliver en spænde aften.
|
||
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
|
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også min oplevelse med mange højtalere, selv nogen nok vil mene, at det ikke passer - men dem om det
|
||
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nok flere end du lige går og tror. Jeg er da i hvertfald én af dem Redigeret af SilverLine - 24-Marts-2013 kl. 11:23 |
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der blev slet ikke lyttet på vinyl....
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |