|
Flatpanels spammet |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man opretter sig som sådan ikke. Man logger bare ind med sin sociale profil. Det gør tilmeldingsprocessen lettere og en ny generation af internetbrugere er vokset op med, at det er sådan de får adgang til grupper, tjenester og meget andet.
Se blot DR TV. Her kan du også logge ind med Facebook og Google.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fordelen er, at du f.eks. kan bruge din Twitter-konto til at logge ind på diverse tjenester.
Så undgår du at skulle have en stor bunke brugerkonti rundt omkring på internettet. |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ulempen er så spam. Jeg er ikke imponeret
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Spam skal nok finde en vej gennem.
Jeg er dog ganske tilfreds med ikke at skulle håndtere et to/tre-cifret antal brugerkonti med forskellige password, bare fordi jeg lige ville skrive et indlæg på et site. |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
til gengæld skal hackerne bare hacke din twitter, facebook eller google+ konto, så er der fri adgang til alt
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er jo én af ulemperne. En anden er, at når du bruger eks. Facebook, så giver du i princippet andre lov at glo i din profil. Nu bruger vi ikke login på dén måde, men det har jo været kritiseret, at apps som lader dig logge ind via din Facebook reelt har adgang til dine billeder mv. så du aldrig kan slette noget 100% mere.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tjo, men de har som regel bedre mulighed for 2FA m.m. end diverse hjemmesider gider at rode med. |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er efter min mening også et gevaldigt problem. Og i øvrigt en af årsagerne til, at jeg ikke bruger facebook til de mest person følsomme oplysninger. I det hele taget bruger jeg faktisk ikke rigtig facebook. Bliver vanvittig af at læse alle mulige mærkelige og ligegyldig tjekinds, status opdateringer osv.. Hvor det dog rager mig, at person X´s lille hund nu er så sød, sådan som den ligger i sofaen, og så bliver man ellers præsenteret for et billede af en hund der ligger i en sofa, hvor den efter min mening slet ikke høre hjemme. Så nej, den er ikke sød. Den er i bedste fald gevaldig på afveje
|
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Enig.
|
|||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bruger den generation i det hele taget traditionelle forums i nævneværdig grad... På de forums jeg bruger, synes jeg mest det er halvgamle røvhuller (som mig selv) der er aktive... Det virker som om de yngre generationer er mest interesserede i Facebook, Twitter og lign. sociale medier med korttidshukommelse... Damn.., jeg lyder gammel...
Redigeret af Pallec - 06-April-2017 kl. 15:04 |
|||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor mange læsere er der mon reelt fra Asien på recordere?
Jeg har på et site jeg havde, løst den slags problemer ved at blokere forbindelser fra asien (og rusland). Det var i øvrigt også primært de regioner der scannede serveren flere gange dagligt for exploits.
Redigeret af bingoking - 06-April-2017 kl. 15:19 |
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |