|
Styrer alt med min b&o |
Besvar |
Forfatter | |
tomaszo
Bruger Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
Emne: Styrer alt med min b&o Sendt: 02-Marts-2006 kl. 16:35 |
Hey, jeg har et b&o tv, men jeg vil gerne have at jeg kan styrer min selector og min sony 910 recorder med b&o fjernbetjeningen. Er det muligt at købe en modtager man sætter til dvd og selectoren som kan tage i mod signaler fra b&o fjernbetjeningen. Jeg vil ikke have fat i de der dimser hvor man skal til at lodde og der ved ødelægger garantien.
Takker |
|
Tape Connection
Branche Medlem Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 02-Marts-2006 kl. 16:38 |
Jep - prøv at tage et kig på www.lintronic.dk. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
tomaszo
Sendt: 02-Marts-2006 kl. 21:37 |
ja det var lige sådan noget, men jeg syns sku det er lidt for dyrt, findes det billigere eller hvad?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 03-Marts-2006 kl. 08:07 |
Det koster nu engang. Hvis du vil have en af de interne løsninger (som kun virker til 1 apparat) koster de ca. kr. 1.000,- Så de kr 600 du betaler ekstra for en Lintronic løsning gør at du kan betjene et hvilket som helst apparat, og ikke kun i det rum du sidder. Du kan bygge et helt netvær op som sender IR kommandoer rundt i hele huset.
|
|
tomaszo
Sendt: 04-Marts-2006 kl. 01:46 |
Syns sku stadig det er mange penge, tror sku bare jeg beholder de 3 fjernbetjeninger
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |