recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - se billeder man har uploadet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketse billeder man har uploadet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Emne: se billeder man har uploadet
    Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 13:12
Hej

Hvordan finder man de billeder man har uploadet til recordere.dk´s forum?

hvis jeg går ind på http://www.recordere.dk/forum/uploads/Bjarke/

for jeg bare

Directory Listing Denied

Men kan umildbart ikke finde billederne under instillinger eller andre steder?

Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 13:53

Denne knap Upload billede er til at Uploade biller til et indslag i en tråd, hvor de så automatisk ligges ind. Jeg kan ikke se hvad ellers du mener med billedupload til forummet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Denne knap Upload billede er til at Uploade biller til et indslag i en tråd, hvor de så automatisk ligges ind. Jeg kan ikke se hvad ellers du mener med billedupload til forummet.

Ja har brugt upload funktionen nogle gange, og nu vil jeg godt finde et billed jeg engang har uploadet via funktionen
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 14:10

Det kan findes i den tråd det blev Uploadet til, om det findes andre steder ved jeg ikke, har selv hentet billeder fra gamle tråde, hvis det ikke skulle være gemt på PCen, som de normalt er.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan findes i den tråd det blev Uploadet til, om det findes andre steder ved jeg ikke, har selv hentet billeder fra gamle tråde, hvis det ikke skulle være gemt på PCen, som de normalt er.

Okay, men det er jo netop fordi jeg ikke har billedet på kamerakortet mere, fordi jeg synes det er irrelevant at fylde kortet op med billeder af fjernsyn osv Så det er ofte man lige tager et billeder af det man snakker om, og så kaster ind på forumet og smider væk bagefter.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu