|
Strømstikket |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det kun den USB enhed der ikke kan ses/læses.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan et kabel har jeg også. Eller rettere dem har jeg mange af, det er ladekabler. Jeg har dem både med lightning stik og 30-pins stik som “iPad-stik”. Klaus
|
|
Pnielsen49
Ny bruger Oprettet: 10-Oktober-2018 Sted: Dk Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok Klaus tak for hjælpen men jeg har før brugt sådan en
da jeg havde en Windows telefon og det virkede fint
☺️ |
|
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker det er en lightning til USB-adaptor, du har købt. Problemet er, at apps vist ikke har adgang til filerne på den tilsluttede USB-enhed. I stedet skal man, som jeg husker det, importere filerne i foto el. video-appen. Men de vil sikkert ikke lede efter andet end fotos og videoer.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ps, for de nørdede kan denne adaptor faktisk bruges til andre ting også (er bare udokumenteret fra Apples side). Fx kan man tilslutte visse eksterne lydkort og ethernet-adaptors. Jeg har selv gjort brug af sidstnævnte mulighed et sted, hvor WIFI var dårlig og der var krav om klippestabil opkobling til nettet (teaterlysstyring).
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
Pnielsen49
Ny bruger Oprettet: 10-Oktober-2018 Sted: Dk Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for gode råd jeg prøve den lokale Ipad forhandler når jeg kommer hjem
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |