|
Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model) |
Besvar |
Forfatter | |
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juli-2015 kl. 12:13 |
Hej Jeg har yousee tv abonnement og YouSee Bredbånd, og har adgang til film i deres Yousee Play univers. Når jeg logger ind på Yousee Play på min tablet, får jeg fint adgang til film under mit abonnement, og kan afspille valgte film uden problemer. Når jeg logger ind på YouSee app'en på et Samsung TV (2014 model) kan jeg logge ind i app'en. Jeg kan vise film. Jeg kan filtrere på film til leje og film jeg har adgang til. Men når jeg så på Samsung TV'et vælger en film om jeg a) har adgang til og som b) afspiller fint på min tablet, så er afspilningsknappen i Samsung app'en grånet ud, og jeg kan ikke starte filmen. Fjernsynet er forbundet via indbygget trådløst wifi. Og det er tablet'en (der virker) også. Alt ser ud til at virke, pånær afspilningsknappen i tv-app'en. Det kunne være en indholdsadgangsting, men det tror jeg ikke. Dels fordi jeg har adgang - testet via tablet app'en - dels fordi Yousee selv skriver de giver besked hvis man ikke har adgang. - Er der nogen der har oplevet dette eller har et bud på en løsning? Hilsen Jens
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |