|
Optimering af ældre forstærker |
Besvar |
Forfatter | ||||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2018 kl. 11:16 |
|||
Hvordan ved man om en forstærker skal have skiftet elektrolytkondensator?
Hvad vil sådan noget ca koste og hvor kan det gøres, har set elektrolytkondensator ikke er så dyre Min transformator piver lidt, kan man lave det, det ikke rigtigt coilwhine (højfrekvent) og heller ikke summen,brummen. Den knaser,støjer i min venstre højtaler når jeg slukker for power på fronten, er det nemt at lave?
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis den stadig spiller, så kun ved at kigge på dem og se om de er svulmet op, flækket eller lækker.
Hos et radio/elektronikværksted, og det er kun dem der kan svare på hvad det koster.
Ja.
Måske.
Redigeret af Deschain - 10-November-2018 kl. 12:57 |
||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja.
Måske. Hvordan og hvorledes? Det er sådan en fætter er, dog i II versionen http://www.tapeheads.net/showthread.php?t=6422 Lidt billeder (min er i markant bedre stand) Redigeret af gasolin - 10-November-2018 kl. 13:19 |
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Man kan desværre ikke diagnosticere så præcist udfra mangelfulde beskrivelser i et forum
Hvis du vi have klare svar, må du tage den til en kompetent reparatør.
Redigeret af Deschain - 10-November-2018 kl. 14:17 |
||||
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Med al respekt så kan det altså ikke betale sig at bruge en lodekolbe på sådan en gammel sag. Du kan finde en langt bedre brugt forstærker på DBA end hvad det koster at skifte elektrolytkondensatorer.
Mvh
|
||||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så vil jeg da gerne lige vide hvilken, for så skal jeg da jeg have den istedet for.
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |