|
Dali Zensor 7 Eller Dali Ikon 8 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle svarene.
Jeg har valgt ind til videre at "beholde" mit setup, med Q Acoustics 3050i, og tilkøbe en center af samme mærke samt 2 stk. Zensor 1 som baghøjtalere. Dette valg fordi vi står for en større renovering af køkken / stue og, så ved jeg ikke om der skal indbygningshøjtalere ind eller hvad det bliver.
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
What ? Q acoustics 3050i og du vil skifte til zensor 7, så vidt jeg ved er 3050i bedre.
Bonus oplysning zensor serien er udgået så måske du kan finde de zensor du vil have på tilbud. Kun 2 butikker har dali zensor 1 på lager, 13 butikker har zensor pico på lager hvis du vil have nye højtaler, zensor pico kan fås på tilbudstorvet til 499kr pr stk.
|
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er købt og sat op :)
Du ved, nogle gange skal der ske noget nyt :p
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |