|
Hvilken lyd til min stue? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig, jeg ville ikke anbefale indbygning i loftet til tv lyd.
Jeg driver mine Tannoy med Lab gruppen 240M. Rigtig fed digital forstærker som har presets til de forskellige Tannoy modeller
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg har et dejlig sæt gulvhøjtalere som spiller i ørehøjde (Jbl ti10k). Og må indskyde at jeg er gift Det er jo ikke fordi at et store par højttaler tager særlig meget plads op, det er jo under 1 kvm samlet på gulvet Mvh Frank
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har endnu ikke forstået konceptet med, at være statist i eget hjem 🏡.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med et sæt KEF T205? De fylder dælme ikke meget, og spiller fantastisk
Godt kompromis (syntes konen ;) )
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske tangloppen smider nogle fotos op når der er truffet en beslutning om hvad der skal købes og det er sat op :) Frank13: Fin højttaler er selv mega Jbl fan Redigeret af LASSENCAD - 26-December-2018 kl. 14:57 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer jo an på...... Klaus
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dem kan man jo bo i men det må da være alle indretningsarkitekters drøm om at få lov til at indrette en stue med dem i
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |