recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophæng til 26" LCD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOphæng til 26" LCD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Emne: Ophæng til 26" LCD?
    Sendt: 29-Marts-2006 kl. 21:02

Hej!

Jeg har søgt en del rundt på nettet efter et Vogel´s (eller anden producent) ophæng til en 26" LCD skærm, der vejer små 20kg ca. Jeg har fundet et der umiddelbart passer perfekt til 600kr som er en fornuftig pris, men det kan kun tage op til 15kg

Kravet til ophænget er at det skal kunne gøre sådan at TV`et ligger fladt op mod væggen, men skal kunne trækkes ud når det skal i brug. Skal ca kunne trækkes 20cm ud og så skal det kunne tiltes, samt vinkles til hver side.

Min plan er nemlig at have skærmen hængende på væggen skråt over mit skrivebord, hvor jeg så vil kunne hive det ud, vinkle det over mod mit skrivebord og så bruge tv´et som monitor. Når jeg så går i seng, vil jeg kunne vinkle det den anden vej, så det peger over mod min seng så der er mulighed for at se TV på det fra sengen.

Hvilket beslag kan I foreslå? Må indrømme at jeg umiddelbart har set på et Vogels men kostede 1600kr. Synes godt nok 1600kr er mange penge for blot et beslag når selve TV´et kun koster 8000kr.

På forhånd tak.

Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2006 kl. 13:32
Hilsen Don P.
Til top