|
Yousee omlægning og PIP |
Besvar |
Forfatter | |
HiFi_Geek
Junior bruger Oprettet: 15-Februar-2015 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2016 kl. 09:33 |
Så har jeg skannet efter nattens omlægning og sørme om ikke picture in picture virker nu i guiden. De lytter til os.... :-)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det virker hos dig, så må du have slettet de kanaler der spærrer for funktionen, for her virker det ikke, da jeg har en af de kanaler der spærrer. Alle de øvrige som skulle spærrer er fjernet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det nu for nogle kanaler der skal fjernes?
Skal have genindlæst kanalerne på mit Samsung når jeg kommer hjem fra job. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Film kanalerne (C more), Event, og Charlie, det skulle være dem, har slettet dem alle og en god del flere der ikke bruges, undtaget Charlie, da den bruges. Udover dem der bruges, ligger der kun nogle enkelte som jeg vil bruge til at skifte ud med ind i mellem, og det skulle ikke være dem der spærrer for Mini TV i EPGen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
stribe
Ny bruger Oprettet: 04-December-2011 Sted: Allerød Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig var det også TV2 Sport kanalen der skulle slettes i sin tid. Jeg opdaterede kanaler i sidste uge og hos mig virker mini billede i EPG stadig ikke - har slettet alle kanaler over 98, men stadig uden held. Bruger id_111.
Redigeret af stribe - 01-Marts-2016 kl. 14:37 |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå. Skulle bare slette alle de krypterede kanaler (alt over 98) og så spiller EPG billedet igen.
Er på ID 100. |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter omlægningen ligger tv 2 sport, charlie, c more emotion og "event" på epg-frekvensen.
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slette ALLE kanaler over 98? På mit tv ligger der i hundredevis - bl.a. en masse radiokanaler. Skal man virkelige slette så mange?
|
|
Shumway
Funktioner
Tak(0)
|
@jbl:
Du behøver ikke slette alle kanaler, hvis du ved hvilke kanaler der ligger på EPG frekvensen. Så kan du nøjes med at slette dem. Men i mit tilfælde der er alle kanaler efter 98, enten krypterede udgaver af kanaler i min fuldpakke, eller krypterede ekstra kanaler jeg ikke abonnerer på. Så derfor slettede jeg bare alle for at være sikker. Du behøver ikke slette tegnsprogs kanalerne (89x) eller radiokanalerne (17xx). De har ikke indflydelse på EPG'en. Ihvertfald ikke hos mig @bubbleboy: Når du skriver at tv2 sport og charlie ligger på EPG frekvensen, så må det da være de krypterede udgaver af dem? Jeg har nemlig de to kanaler på min kanal liste, og de forstyrrer ikke EPG billedet. Eller måske er der forskel fra område til område? |
|
HiFi_Geek
Junior bruger Oprettet: 15-Februar-2015 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomanden@Jeg har slet ikke slettet noget, så jeg tror, at de generelt har været i gang med at rette noget. Nu virker det ikke længere? Så måske er det rullet tilbage. Jeg kan læse i en andet forum, at de har rettet PIP i Hjørring.
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg undrer mig lidt over, hvad den feature i det hele taget er godt for. Når jeg benytter EPG'en er det for at læse guiden - ikke for at se på et minibillede. Jeg har aldrig nogensinde savnet den feature !
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke kun billedet, men også lyden der er rar nok at have, når EPG'en benyttes til eks. programmering.
Minibillede og lyd virker iøvrigt fint på Stofa uden at der skal slettes kanaler. Redigeret af Kampus - 05-Marts-2016 kl. 09:44 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |