|
Den nye 4K boks fra Waoo |
Besvar |
Forfatter | |
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-April-2016 kl. 19:52 |
Hej
Har købt den nye 7410 4K boks fra Waoo... ingen lyd fra optisk out ? (dog rødt lys) nogen med et konstruktivt indslag? Alt andet fungerer... (der er ikke foretaget ændringer af nogen art.. Kun boksen er skiftet) den "gamle" boks (air 7120) er derfor genindsat og leverer lyden via. optisk som altid/normalt. Bond
Redigeret af bbond - 30-April-2016 kl. 13:57 |
|
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den Optiske port virker ikke 100% endnu med nuværende firmware.
Nogle oplever der kun komme lyd i den ene kanal. |
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, har lige fået svar fra Waoo ... det er en software-fejl og der arbejdes på problemet ?
Hvis man sætter boksen til "stereo" får man lyd... i højre kanal Desværre har de lidt svært ved at håndtere alm. service... der gik over en uge fra jeg fejlmeldte boksen til jeg fik svar... og svaret? ja det måtte jeg selv ringe til dem og høre om ?! der ud over, har jeg bedt om (både mail & tlf.) at de ikke lukker for den "gamle" boks før problemet er løst... stor forståelse... men det skete ikke i praksis (den "gamle" boks blev lukket efter 3 dage) Bond Redigeret af bbond - 30-April-2016 kl. 13:52 |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så siger de er er problemer med den nye boks fra YouSee.... det er da vand ved siden af det her
|
|
Ning
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |