recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mistænksomme YouSee priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mistænksomme YouSee priser

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 21:55
Så er det sandsynligvis en fejl.

Når jeg er logget ind, får jeg faktisk ingenting på tv-siden. Der kører en grøn animation, og den stopper så uden at der dukker noget op.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 22:42
Det er så heller ikke første gang, at de ikke har styr på, hvad deres produkter koster og indeholder på forskellige af deres sider.
Jeg oplevede forskellige priser og pakker (BlandSelv) - når jeg brugte deres mobilsider og når jeg kiggede samme sider på min pc !!
Virkelig flot af YouSee
De har simpelthen ikke styr på, hvad der foregår hos dem selv.

"Mit YouSee" fungerer ind imellem ikke optimalt. Lange tids venten på eller ingen opdateringer, når man han ændret på sin Bland Selv pakkesammensætning ! Og så'n kunne jeg blive ved med uduelige ting vedr. deres hjemmesider.
Har opgivet at sidde i lange køer for at komme igennem, til lige så uduelige kundeservice medarbejdere, der ikke er deres løn værd. De kommer altid med en eller anden søforklaring om, at det ikke er hos dem fejlen ligger ! Angry

Det er godt nok træls med sådan et amatørfirma !!!!!!
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 12:28
Der er noget galt. På " mit tv", skal jeg i stedet for 339.- om måneden, pludselig til at betale 419.- what the f&&#
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu