|
Tiny DAB adapter |
Besvar |
Forfatter | ||
Duelund
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Marts-2017 kl. 07:52 |
|
Nu når FM udgår på YouSee må jeg se mig efter alternativer.
Nogen der kender denne FM/DAB/DAB+/Internet adapter og ved om Internet radio virker med danske stationer (primært DR) ? |
||
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kender ikke det omtalte produkt. Jeg hører dog selv DR stationer og podcasts over nettet på min Sooloos enshed, MC 200.
Ofte er kvaliteten på Ip radio bedre ned DAB. Du skal sikre dig, den har DAB+. |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan høres Radio fra hele verden på den, også DR, det har ingen betydning hvor i verden den er købt, hvad angår brugbarheden af Internet Radio, DAB derimod det er en anden sag. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Duelund
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har DAB+, men det er Internet delen jeg vil bruge.
|
||
Duelund
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super, tak.
Som regel afhænger det af den udbyder som devicen kobler op imod, f.eks. vTuner.com. Nogle såkaldte "Internet-radioer" har et meget begrænset kanaludbud. |
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Går ud fra du mener tjeneste og ikke udbyder Det er rigtigt at de forskellige tjenester kan have begrænsninger, men det er normalt muligt i en Internetradio at bruge den specifikke URL in for den station man vil høre, og så er der ingen begrænsninger.
|
||
Duelund
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan bekræfte at devicen virker.
Den benytte denne service: http://www.wifiradio-frontier.com Redigeret af Duelund - 15-Marts-2017 kl. 08:06 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |