|
Kanal 5 er forsvundet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det muligt at prøve med et kabel fra You See's terminerings punkt og til TVet.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
TElkjaer
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal jeg flytte boks og tv, der er langt. Kunne prøve et andet ihc stik - tættere på, kunne måske vise at svagheden ligger der.
Helt generelt dog, hvis yousees signal er ok, så burde en forstærker vel løse det? |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville tjekke signalet hvor yousee kommer ind. Altså før IHC.
Det kunne tyde på at der mangler en forstærker. Prøv evt at poste spørgsmål her. http://www.ihc-user.dk/forum/ |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så bedste bud, flyt boks og TV tæt på Yousee indgangs udtag og test signalstyrke+kvalitet. Alternativ, køb (det er ikke nødvendigvis så dyrt) eller lån x antal meter coaxkabel + stik og træk igennem døre/vinduer for test. Hvor i landet, jeg kunne måske hjælpe med lån af coaxkabel? Mvh. JørgenT |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |