|
Super service hos amazon UK. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Sendt: 08-April-2010 kl. 17:30 | |
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 08-April-2010 kl. 17:38 | |
|
||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 08-April-2010 kl. 18:06 | |
Så er det ikke engang løgn,venter på 3 musik skiver på blu ray,bestilt d 2.april,godt nok US Import,mener at det tager lidt længere tid,end normal sending.
|
||
smiletime
Super bruger Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Sendt: 09-April-2010 kl. 08:57 | |
Jeg bestilte The Ultimate Bourne Collection og Windows 7 mellem jul og nytår og pakken dukkede ikke op. Jeg skrev til dem og de bad mig om at vente til den 14. januar som den absolut sidste dag og hvis jeg ikke havde modtaget noget inden, så skulle jeg bare skrive tilbage og de ville sende mig de samme ting igen. Fra da jeg skrev en mail til dem, at nu havde jeg ventet tålmodigt til den dato, men stadig ingen pakke var dukket op - så gik der ikke mere end 15 min. og de havde lavet en ny ordre til mig.
|
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Sendt: 09-April-2010 kl. 11:43 | |
Har også kun gode erfaringer med amazon uk og har fået refunderet penge når varerne er faldet i mellemtiden og som en skriver det går forbavsende hurtigt med at få varerne også i forhold til i DK. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |