recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tråde med ligegyldige indlæg 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTråde med ligegyldige indlæg 

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.

Pas på GLASHUSET ikke revner LOL

Har vi allerede endnu en JA situation på vej? Ouch

Hvis du mener, at Kampus, Flemming Larsen og jeg laver en "JA", så er det da bare at rapportere på osSmile
Du skal også være velkomme til at gøre det med mig. Jeg har ikke dårlig samvittighed.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:09

Jeg holder med Kaizer - så snart man har fået svar på sine spørgsmål bør man enten lukke tråden, eller også bare lade være med at fylde dem op med puuuuuhhhaaaa. Det ses gentagne gange med Kampus, Hother, flemming larsen mm. Trådene er oprettet for at få hjælp, og den information skal være nemt tilgængelig for andre som også har samme spørgsmål.

Jeg har ikke noget at skamme mig over. Svarede kryptisk på et angreb fra Anima, og så er den ikke længere. Kører INGEN agenda'er...
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:16

Hother og kampus:

Jeg er godt klar over at jeg selv har skrevet nogle "hyggeindlæg", men der er meget langt imellem dem. Som i kan se, så er der folk som synes det er irriterende at der gang på gang skal være tråde som er ren hyggesnak mellem en mindre klike af brugere.

Vil du seriøst mene at du, med dine 3 gange så mange indlæg som mig (som er meget aktiv herinde) ikke kan se at mange af dem er off-topic og en gene for andre brugere som bare gerne vil have ét indlæg der fortæller dem: "du skal gøre dette for at løse dit problem"?

Ja, jeg har måske hængt nogle ud - det er alt efter hvor personligt man tager det - men hvorfor ikke bare få  belyst problemet med de få brugere som udgør problemet istedet for at være et par mavesure k^lllinger som bare insinuerer hvem der har gjort hvad..

Pendec:

Svaret må være JA (!)
Vi skriver vel alle "hyggeindlæg". Og med større aktivitet end dig må det jo uvægerligt blive til flere. Jamen folk må gøre det samme som jeg. Scroller hen over tekniske indlæg jeg ikke forstår en dyt af. Og så mener jeg tonen godt kan være lettere _uden_ at du skal komme med person angreb. Derfor den om glashuset. Men godt ord igen - og skal vi så se at komme videre...
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvis du mener, at Kampus, Flemming Larsen og jeg laver en "JA", så er det da bare at rapportere på osSmile
Du skal også være velkomme til at gøre det med mig. Jeg har ikke dårlig samvittighed.
den generelle erfaring skolerne fik fra børn som blev mobbet, var også at dem som gjorde det, ikke var opmærksomme på mobningen de havde gang i, og derfor endte det altid med den som blev ramt, fik det værst..

Så nu flere, er ikke nødvendigvis, det bedre...i dette tilfælde..

Redigeret af pendec - 18-April-2010 kl. 11:20
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:25
Min aktivitet herinde er dalet i takt med stigningen af "hyggesnak" herinde.

Mange ellers spændende og informative tråde bliver ofte skudt i sænk af flere siders hyggesnak (flere sider der i øvrigt opstår i løbet af få minutter, fordi de fleste indlæg minder om chat i både indhold og længde), og brokker man sig lidt over det, får man at vide at man bare kan smutte.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:31
@Kampus og Hother...

I tager problemet fra et simpelt "Jeg kan jo bare lade være med at skrive i tråden når OP har fået sit svar og lade være med at fylde tråden med off-topic" til "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så brug rapportteringsknappen". Det er sq da latterligt at i tager det som et angreb; i bør jo bare lige overveje om jeres snak ikke bør flyttes over i en tråd i "Bruger til bruger".

Længere er den ikke - hold off-topic væk fra de tråde som skal hjælpe folk og brug de fora som er dedikerede til snak.

Jeg skriver ikke at det i gør er forkert, men at jeres off-topic er til gene for andre brugere. Punktum. Lad være med at tage det så personligt.

@Anima,

For mig virker det som om, at du har så travlt med at nedgøre andre, og vise hvor hellig, og næsten ufejlbarlig du selv du selv er.

Hehe, John.. Hvor skriver jeg at jeg ikke selv har skrevet off-topic? - forskellen er at jeg personligt er blevet opfordret til at holde tråde på rette spor. Når det er til gene for andre, så bør du/I vil overveje om i ikke kan holde det i en anden tråd. Hvis du ser i starten af tråden, så kan du se der linkes til en specifik tråd med off-topic i stor stil med de navne jeg nævnte. Altså, dig og kampus har reageret fordi jeg skrev direkte til jer istedet for bare at henvise til dem i tråden. Stor forskel, hva? Men ok, det er Anima som skal være syndebukkenLOL

@Anima, 
Og nu må I have mig undskyldt - det bliver lidt for barnligt til at jeg vil bruge mere tid i denne tråd.

Jamen der skal jo 2 til tango..Wink

Redigeret af Anima - 18-April-2010 kl. 11:33
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:38

@Kampus og Hother...

I tager problemet fra et simpelt "Jeg kan jo bare lade være med at skrive i tråden når OP har fået sit svar og lade være med at fylde tråden med off-topic" til "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så brug rapportteringsknappen". Det er sq da latterligt at i tager det som et angreb; i bør jo bare lige overveje om jeres snak ikke bør flyttes over i en tråd i "Bruger til bruger".

Længere er den ikke - hold off-topic væk fra de tråde som skal hjælpe folk og brug de fora som er dedikerede til snak.

Jeg skriver ikke at det i gør er forkert, men at jeres off-topic er til gene for andre brugere. Punktum. Lad være med at tage det så personligt.

@Anima,

For mig virker det som om, at du har så travlt med at nedgøre andre, og vise hvor hellig, og næsten ufejlbarlig du selv du selv er.

Hehe, John.. Hvor skriver jeg at jeg ikke selv har skrevet off-topic? - forskellen er at jeg personligt er blevet opfordret til at holde tråde på rette spor. Når det er til gene for andre, så bør du/I vil overveje om i ikke kan holde det i en anden tråd. Hvis du ser i starten af tråden, så kan du se der linkes til en specifik tråd med off-topic i stor stil med de navne jeg nævnte. Altså, dig og kampus har reageret fordi jeg skrev direkte til jer istedet for bare at henvise til dem i tråden. Stor forskel, hva? Men ok, det er Anima som skal være syndebukkenLOL

@Anima, 
Og nu må I have mig undskyldt - det bliver lidt for barnligt til at jeg vil bruge mere tid i denne tråd.

Jamen der skal jo 2 til tango..Wink

Når man stiller sig op og nedgør andres aktivitet med navn, så skal man eddermageme selv ha' sit bagland iorden. Har du det Anima?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:47
Næh
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 14:22
En ellers fremragende tråd som "Se hvad der kom i min postkasse 2" er jeg fuldstændig holdt op med at følge grundet alt for meget udenoms pladder.
Ellers har jeg det ligesom lunddal, men jeg vil nødig se at dette forum skal ende samme skæbne, som forummet på EDBpriser, der i dag kun er en skygge af sig selv.

Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 14:35
For at være loyal over for denne tråd, kan jeg nu se at den er blevet ret ligegyldig. Og derfor lukker jeg den.

Recordere.dk er et forum hvor der er plads til alle, der viser hinanden respekt. Jeg kender ingen fora, der er lykkedes med at få sine brugere til at bruge  søge knappen, når de skal have svar på deres problemer, og jeg kender ingen fora der har lykkedes med at slå alt negativ og dårlig dialog ned.

Jeg har flere gange henstillet folk til at tale pænt til og om hinanden, og jeg håber efterhånden at det slår igennem.

De bedste søndagshilsener

Jens

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu