|
Tråde med ligegyldige indlæg |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:03 | ||||
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:09 | ||||
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:16 | ||||
|
|||||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:18 | ||||
Så nu flere, er ikke nødvendigvis, det bedre...i dette tilfælde..
Redigeret af pendec - 18-April-2010 kl. 11:20 |
|||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:25 | ||||
Min aktivitet herinde er dalet i takt med stigningen af "hyggesnak" herinde.
Mange ellers spændende og informative tråde bliver ofte skudt i sænk af flere siders hyggesnak (flere sider der i øvrigt opstår i løbet af få minutter, fordi de fleste indlæg minder om chat i både indhold og længde), og brokker man sig lidt over det, får man at vide at man bare kan smutte.
|
|||||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:31 | ||||
@Kampus og Hother...
I tager problemet fra et simpelt "Jeg kan jo bare lade være med at skrive i tråden når OP har fået sit svar og lade være med at fylde tråden med off-topic" til "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så brug rapportteringsknappen". Det er sq da latterligt at i tager det som et angreb; i bør jo bare lige overveje om jeres snak ikke bør flyttes over i en tråd i "Bruger til bruger". Længere er den ikke - hold off-topic væk fra de tråde som skal hjælpe folk og brug de fora som er dedikerede til snak. Jeg skriver ikke at det i gør er forkert, men at jeres off-topic er til gene for andre brugere. Punktum. Lad være med at tage det så personligt.
Hehe, John.. Hvor skriver jeg at jeg ikke selv har skrevet off-topic? - forskellen er at jeg personligt er blevet opfordret til at holde tråde på rette spor. Når det er til gene for andre, så bør du/I vil overveje om i ikke kan holde det i en anden tråd. Hvis du ser i starten af tråden, så kan du se der linkes til en specifik tråd med off-topic i stor stil med de navne jeg nævnte. Altså, dig og kampus har reageret fordi jeg skrev direkte til jer istedet for bare at henvise til dem i tråden. Stor forskel, hva? Men ok, det er Anima som skal være syndebukken
Jamen der skal jo 2 til tango.. Redigeret af Anima - 18-April-2010 kl. 11:33 |
|||||
Bruger udmeldt 43
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:38 | ||||
|
|||||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 11:47 | ||||
Næh
|
|||||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 14:22 | ||||
En ellers fremragende tråd som "Se hvad der kom i min postkasse 2" er jeg fuldstændig holdt op med at følge grundet alt for meget udenoms pladder.
Ellers har jeg det ligesom lunddal, men jeg vil nødig se at dette forum skal ende samme skæbne, som forummet på EDBpriser, der i dag kun er en skygge af sig selv. |
|||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 14:35 | ||||
For at være loyal over for denne tråd, kan jeg nu se at den er blevet ret ligegyldig. Og derfor lukker jeg den.
Recordere.dk er et forum hvor der er plads til alle, der viser hinanden respekt. Jeg kender ingen fora, der er lykkedes med at få sine brugere til at bruge søge knappen, når de skal have svar på deres problemer, og jeg kender ingen fora der har lykkedes med at slå alt negativ og dårlig dialog ned. Jeg har flere gange henstillet folk til at tale pænt til og om hinanden, og jeg håber efterhånden at det slår igennem. De bedste søndagshilsener Jens |
|||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |