recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Følg os på Facebook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFølg os på Facebook

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 22:50
Nemlig!! 
Mvh
Bo

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Er det den her ligegyldige jagt på "venner"?

Hehe, ja, har godt nok fjæsbog, men man får næsten mindreværdskomplekser når man sidder med ca. 100 venner på sin liste og alle andre har 500-600 "venner"LOL

Jeg er også glad for alle de "Bliv fan af os og se de 10 sjoveste ting kvinder gør under sex"-sider som der er et hobetal af. For ikke at nævne de konstante "Du er blevet inviteret af xxx xxx til gruppen xxx".. 

Jeg forstår ikke hvorfor det er så populært som det er. Det er jo bare Arto for voksne og unge samlet.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 00:39
Utroligt at folk reagerer så negativt på det her. Det er jo ikke fordi recordere.dk bliver flyttet over på Facebook. I denne sammenhæng er det jo blot en dør til endnu flere brugere og mere udbredelse.
Uden at jeg kender planerne, så tror jeg mere det er et spørgsmål om at der på Facebook kommer til at stå "Se mere på recordere.dk" end at der på recordere.dk kommer til at stå "se mere på vores Facebook side".

Det er gratis reklame da det bliver spredt vidt omkring. Når jeg skriver "synes om" Recordere.dk ryger det ud til alle mine Facebook "Venner". Hver gang jeg "synes om" en artikel, nyhed eller lign ryger det også ud til alle.
Chancen for at der på et eller andet tidspunkt er nogle stykker der opdager noget af dette og hopper ind på siden er jo ihvertfald tilstede.
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 00:44
Det er et fint tilbud, som man naturligvis bare kan lade være med at benytte sig af. recordere.dk hægter sig jo blot på den strøm af firmaer og medievirksomheder, som benytter Facebook som endnu en markedsføringskanal.

Jeg går ud fra, at fordelen er, at man får nyheder recordere.dk tikkende ind på sin facebook-side. Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?

Her forudsætter jeg, at man bruger Facebooks standardindstillinger for privacy.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Utroligt at folk reagerer så negativt på det her. Det er jo ikke fordi recordere.dk bliver flyttet over på Facebook. I denne sammenhæng er det jo blot en dør til endnu flere brugere og mere udbredelse.
Uden at jeg kender planerne, så tror jeg mere det er et spørgsmål om at der på Facebook kommer til at stå "Se mere på recordere.dk" end at der på recordere.dk kommer til at stå "se mere på vores Facebook side".

Det er gratis reklame da det bliver spredt vidt omkring. Når jeg skriver "synes om" Recordere.dk ryger det ud til alle mine Facebook "Venner". Hver gang jeg "synes om" en artikel, nyhed eller lign ryger det også ud til alle.
Chancen for at der på et eller andet tidspunkt er nogle stykker der opdager noget af dette og hopper ind på siden er jo ihvertfald tilstede.

Enig .
Et godt og logisk initiativ fra Recordere gav bare flere af os en mulighed for lige, at lufte en almen træthed over hvor meget "fjæsbog" er kommet til at fylde . Recordere er et elekronisk medie og skal selvfølgeligt være fremme i skoene .  
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Jeg går ud fra, at fordelen er, at man får nyheder recordere.dk tikkende ind på sin facebook-side.

Ja, udvalgte nyheder. Vi poster ikke det hele.

Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?

Ingen forskel. Dem der har en fanside kan ikke se andet end alle andre.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ulempen er naturligvis Facebooks noget uigennemskuelige privatlivsregler. Det er f.eks. uklart for mig, at hvis jeg melder mig som fan, får recordere så adgang til mig og mine venners oplysninger?

Ingen forskel. Dem der har en fanside kan ikke se andet end alle andre.

/Lars

Er det nu helt rigtigt? På Facebook er jeg eksempelvis fan af Politiken, og jeg ser ofte i meddelelsesområdet øverst til højre, at der står 'Dine venner, der er fan Politiken synes også godt om Berlingske Tidende.' 

Så en eller anden form for udveksling af informationer mellem Facebook-systemet, mig og mine venner må der finde sted.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 11:17

Er det nu helt rigtigt? På Facebook er jeg eksempelvis fan af Politiken, og jeg ser ofte i meddelelsesområdet øverst til højre, at der står 'Dine venner, der er fan Politiken synes også godt om Berlingske Tidende.' 

Så en eller anden form for udveksling af informationer mellem Facebook-systemet, mig og mine venner må der finde sted.

Ja, Facebook ved alt om din profil.

Men som administratorer af en fanside, kan vi ikke se mere end alle andre almindelige brugere af Facebook.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Enig .
Et godt og logisk initiativ fra Recordere gav bare flere af os en mulighed for lige, at lufte en almen træthed over hvor meget "fjæsbog" er kommet til at fylde . Recordere er et elekronisk medie og skal selvfølgeligt være fremme i skoene .  

Ja for 1 million fluer kan ikke tage fejl, lort er godt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Enig .

Det var da pokkers så negativ du er. Du kan jo bare lade være med at bruge det tilbud - alt andet er jo som det plejerConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 15:29
[/QUOTE]

[/QUOTE]

Haha- nu er det jo bare et tilbud.. personligt er jeg da meldt til (sammen med 410 andre personer lige p.t.) - synes at det er et godt tilbud til os brugere...

Thumbs Up

Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu